האם GTA הבא יופץ על-ידי חברת אקטיויז'ן?

Activision-Might-Be-Planning-to-Acquire-Take-Two-Interactive

שמועה: אקטיויז'ן מתכננת לרכוש את Take-Two על מנת לקבל לידיה את הזיכיון של Grand Theft Auto

מניית חברת טייק-טו נסגרה ביום שישי האחרון בשער הגבוה השנתי שלה, מחיר המניה (סימול: TTWO) ננעל בשער 23.51 דולרים המשקף לה שווי של 1.87 מיליארד דולר. הסיבה לעלייה בשער המניה נובעת מהשמועות שגורסות כי חברת אקטיויז'ן-בליזארד מעונינת ברכישתה של החברה, ובמיוחד בקבלת בעלות על אחד הזיכיונות הנחשקים והמצליחים בתעשיה, Grand Theft Auto.

האנליסט מייק היקי דן ב"רומנטיקה המתעוררת" בין שתי החברות, שיש להם מטרות דומות: Take-Two ו Activision Blizzard מעונינות בהקמת אולפני סרטים לצורך יצירת סרטים עלילתיים המבוסים על זיכיונות המשחקים שבבעלותם.

עבור חברת אקטיויז'ן, רכישת Take-Two Interactive יהיה צעד משמעותי וחשוב ולחברה שיש כמעט 1 מליארד דולרים במזומן היא נסחרת כרגע בשער נמוך (סימול: ATVI) ממה שהיא באמת שווה, למרות שגם היא נסחרת בשער הקרוב לגבוה שנתי

GTA V TAKE TWO ACTIVISION

עוד צוין כי בחברת  Take-Two מעריצים את "הקשרים העמוקים בהוליווד" של אקטיויז'ן-בליזארד ואת היכולות שלה בפיתוח משחקים מקוונים מרובי משתתפים כמו "World of Warcraft" ו"דיאבלו".

להזכירכם, בשנת 2008 קיבלה חברת טייק-טו הצעת רכש ממפיצה ענקית אחרת, EA, שניסתה לרכוש אותה בסכום של 2 מיליארד דולר, אך היא סירבה.

מקור: investors.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שלא יקרה מספיק הם הרסו את בליזארד

אז יהיה לנו Gta v season pass?
וgta הבא ייצא עוד שנה?

חס וחסיסה. לא יקרה.

לא יודע … לא נראה לי שזה יקרה