סיכום חדשות גיימינג | שבוע 35

חדשות-גיימינג-שבועי-שבוע-35

השבוע כיכבו בחדשות: דסטני מזדהב, על סוני עובר שבוע שחור, Yuma היא גיבורת משנה בפאר-קריי 4, לפוקימון וטקן יש תינוק בשם POKKÉN, האגדה של קורה, דראגון אייג' ואפילו אמזון נדחפת…

הפינה החדשה שלנו יצאה לדרך בשבוע שעבר והשבוע, כמעט כמו בכל שבוע, קרו כמה דברים מאוד מעניינים בתעשייה. השבוע לא צירפנו לכם סרטון מסכם של ידידנו  Nate The Mate, שנמצא כרגע בחו"ל, אז תסתפקו בסיכום טקסטואלי בלבד, ואולי גם מעט סרטונים. שנתחיל?

טריילר ההשקה של המשחק עתיר התקציב Destiny שוחרר

הפרויקט הבא של החברה שיצרה את סדרת משחקי היילו, נקרא Destiny, פרויקט משחק יריות שאפני בעולם עתידני שנחשב למשחק היקר בהיסטוריה.

שבע שנות פיתוח לקח למשחק להזדהב, ואחרי בטא מוצלחת, ובקרוב מאוד (9.9) המשחק יגיע לקונסולות Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 ול-Xbox One.

[divider]

שבוע שחור עבר על סוני: שרתי החברה תחת מתקפה

סוני היתה רוצה לשכוח את השבוע האחרון. קבוצת האקרים בשם Lizard Squad הפילה את שרתי ה-PSN בעזרת התקפות DDOS והצליחה לשתק מיליוני גיימרים ברחבי העולם, ולמנוע מהם מלשחק.

החדשות הטובות הן שהרשת חזרה כבר לעבוד ולנתונים אישיים ולפרטים חסויים של לקוחות החברה לא נשקפת סכנה.

psn under attack

מצד שני, האיומים עברה לפאן אישי יותר, ונשיא חברת האונליין של החברה קיבל איומים על חייו ונאלץ לרדת מטיסה מחשש לפצצה.

[divider]

את Yuma הכרתם? נחשפה הנבלית של Far Cry 4

בהמשךלחשיפת הפרוטגוניסט, חושפת יוביסופט את הצד השני, האויב, יד ימינו של פגאן מין הנבל הראשי ב-Far Cry 4.

far cry 4 yuma
יומה, או יומא או יומע (איך שתרצו) היא גנרלית ב"צבא המלכותי" והיא מתוארת כטקטיקאית מעולה. אין מידע על תפקידה בכוח והאם השחקן יפגוש אותה וילחם בה, אבל נחמד שיוביסופט מקשיבה לקהילה וממשיכה להביא אלינו גיבורות (משנה) ממין נקיבה.

[divider]

אמזון מוכיחה שגם היא חזקה בשופינג: רכשה את טוויץ' ב-970 מליון דולר

ענקית הקמעונאות אמזון סוגרת את העסקה הכי גדולה שלה ב 20 שנות קיומה ורוכשת את חברת הלייבסטרים Twitch  בסכום של קרוב למיליארד:  970 מיליון דולר.

%D7%90%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F %D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%A9%D7%AA %D7%90%D7%AA %D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A5 amazon twitch

אז חשבנו שגוגל וטוויץ' סגרו על עסקה בשווי מילארד דולר, אך "מקורות יודעי דבר" (כשאין לכם מקור באמת, תשתמשו במשפט הזה!)  מסרו כי המגעים בין השתיים הגיעו למבוי סתום. עכשיו זה רשמי: טוויצ'זון!

[divider]

POKKÉN TOURNAMENT: זה מה שקורה כשטקן ופוקימון נפגשים

ההכרזה של נשיא פוקימון בשבוע שעבר באתר ניקו ניקו (היוטיוב של היפנים) על פרויקט חדש שידהים את המעריצים התברר כ Pokken! משחק האקשן והמכות של פוקימון שלפני כשנה תמונות ממנו דלפו לרשת.

POKKEN TOURNAMENT

את משחק הפוקימון החדש תפתח חברת פוקימון יחד עם חברת "Bandai Namco" החברה שפיתחה את משחק המכות Tekken.

[divider]

Dragon Age Inquisition: מערכת הקרב החדשה | כל הפרטים על ה-co-op

אחרי המצגת המשובחת מגיימסקום 2014, התחלנו לשים לב לשינויים הגדולים במערכת הקרבות החדשה של אחד ממשחקי התפקידים הכי מצופים בז'אנר.  המפתחים היו קשובים וענו על כל מה שהמעריצים שאלו, רק בשביל שמאוחר יותר יוכרז מצב אונליין למשחק (קו-אופ) .

[divider]

תאריך היציאה של "האגדה של קורה" נחשף

avatars

"האגדה של קורה", סדרת הטלוויזיה של ניקולודיאון, הספין-אוף של הסדרה המצליחה האווטאר (לא הסרט), לה הסתיימה לפני זמן קצר העונה השלישית, גולשת אל עולם המשחקים; מי שתפתח את המשחק היא פלטיניום גיימס ( Metal Gear ו-Bayonetta), ואקטיוויז'ן תפיץ. המשחק ישוחרר ב-21 באוקטובר, למחשב ולקונסולות PlayStation 4 ו-Xbox One, וב-22 ל-PlayStation 3 ו-Xbox 360.

[divider]

חבילות ההפתעה ב Call of Duty: Advanced Warfare

CoD: Advanced Warfare ינסה לעשות כמעט הכל, בכדי להתרחק מהנוסחה המסורתית שאפיינה את הכותרים האחרונים בסדרה. ככה זה כשחברה שלישית נכנסת לתמונה ודוחפת את הסדרה לכיוון עתידני יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=vw7cGy5OkmY

Supply Drops היא מערכת שלל חדשה, בה גיימרים יוכלו לקבל גישה לפריטים וכלי נשק חדשים ומרהיבים שניתן להשיג באמצעות כל מצבי המשחק על ידי השגת משימות או ותק (מספר שעות) במשחק.

בחשיפת המולטי קיבלנו מידע ראשוני על מערכת השלל החדשה,שדי מזכירה את מערכת שריפת הקלפים ב-Titanfall.

[divider]

המהפיכה הצרפתית של יוביסופט הצרפתית עם משחקה AC:U תתעכב בשבועיים

Assassin's Creed Unity, המשחק הבא לדור הבא בסדרת "תורת המתנקש" נדחה בשבועיים. המשחק שהיה אמור לצאת ב-28 לאוקטובר, נדחה  ל-11 בנובמבר וייצא לצד המשחק הבא בסדרה לדור קודם, Assassin's Creed Rogue.

assassins_creed_unity-מולטיפלייר

עד כאן סיכום חדשות גיימינג, השבוע שהיה

בשבוע הבא, החדשות יתמקדו בהכרזות ובידיעות שיגיעו מתערוכת המשחקים Pax Prime 2014, עד אז צוות גיימפרו מאחל לכם שבוע נ-פ-ל-א!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות