Dragon Age Inquisition: כל מה שידוע על מערכת הקרב החדשה

Dragon-age-inq-fight-2

לאחר שנשאלו על הקרבות במשחק, העלו לאתר דרגון אייג' אינקוויזישן את תשובתיהם של המעצבים הראשיים 

הרשת געשה בשאלות לגבי איך מערכת הקרב החדשה של המשחק עובדת, ואין זה פלא כי הרי המשחק היה אמור להשתחרר עוד לפני הכתבה הזאת. כך ככל שהשזמן עד שהמשחק יוצא גדל כך גם הציפיות ואיתן השאלות. חלק נשאלו בטוויטר וחלקן בפייסבוק, אבל על הנבחרות נענו המעצבים הראשיים עם תשובות ששווה ליקרוא, ואילו רק על מנת להבין איך עיצוב משחקים נעשה בחברות גדולות. הכנתי תרגום של הכול והוספתי בו כמה טאצ'ים אישיים והסברים, אבל אפשר לימצוא את המקור בתחית הכתבה. קריאה מהנה!

האם אנחנו יכולים להתאים אישית את אופצית הטקטיקה של הקבוצה כמו במשחקים הקודמים? (לדוגמא: שתה שיקוי חיים בתנאי שאתה מתחת ל25% חיים)

—@WordsToGold

דניאל קאדנינג:

כן. הממשק השתנה אבל עדיין נשארה היכולת לשלוט במה חברי הקבוצה שלך ישתמשו. מתי הם ישתו (או לא) שיקויים לפי אחוז חיים שנשאר, ולבחור מטרות. למשל להגן על חבר קבוצה אחר או להתפקס על מנהיג קבוצת אויבים.

האם נשקים או שריונות נעשים בלויים לאחר זמן מה? ואם כן האם אפשר לתקן אותם מחוץ לערים?

—@Wild_Morrigan

דניאל קאדנינג:

שום ציוד לא נבלה! הציוד של המוכרים בת'דאס הוא עם אחריות לכל החיים, שזה מעשה עסקי חכם בהתחשב בחור האפוקליפטי בשמיים.

Dragon-age-inq-1
אז השריון הבילתי ניתן להריסה שלי מרשים אתכם?

איך עובד ה Cooldown של היכולות?

—@FreshRevenge

מארק דארא:

הcooldown עדיין קיים. יש לך שמונה יכולות שממופות על הקונסולה, זה מעניק לך הזדמנויות לתמרונים שונים.

דניאל קאדנינג:

ליכולות שונות יש cooldown  שונה. שאפשר להוריד אותו עם שדרוגים או יכולות פאסיביות. כמובן שליכולות חזקות יהיו cooldowns ארוכים יותר, מה שמכריח אותך לחשוב לפני שאתה משתמש בהם או אולי לעשות קומבינציה יחד עם יכולות המורידות את הcooldown.

האם יהיו אויבים בעלי יכולות שהורגות אותך במכה?

Michael Lao, פייסבוק

ד"ק:

לאף אחד מן האויבים אין יכולת שמתחברת להריגה במכה/הורגת במכה. למרות שעם הקבומבינציה הנכונה של קושי, קבוצה ברמה נמוכה והליכה למקומות שאתה-לא-אמור-להיות-בהם, מוות ממכה זה לא בלתי אפשרי.

האם יהיו לי שתי חרבות שוב?

Matthew Orsini, פייסבוק

מ"ד:

ללוחמים יש את היכולת לבחור בנשק לשתי ידיים או שירין ומגן.

ד"ק:

לחימה בשני פגיונות אפשרית רק אצל הנוכל.

אני לא ממש טוב כשחקן אסטרטגי אבל אני ממש רוצה להיות! האם יהיה סוג של סולם קושי שיעזור לשחקנים כמוני להשתפר מקרבות פשוטים של יותר אקשן לצורת חשיבה אסטרטגית?
פייסבוק
Haley Livermore, 

ד"ק:

קרבות רבים נמצאים במקומות שמאפשרים לך לחקור את האויבים שלך לפני שהם שמים לב אלייך. זה נותן לך את הזמן לנתח גישה והזדמנויות טקטיות שהסביבה מציעה: אזורים צרים ללוחמים, אזורים מוסתרים לנוכלים, אויבים במקומות שאפשר להרוס וכ"ו. לפעמים האנשים שאתך בקבוצה ישימו לב להזדמנויות כאלו ויציעו לך על אסטרטגיה.

Dragon-age-inq-fight
איזה נוף…הא! מה אתה יורה לי על הזולה?

האם נשקים יהיו ניתנים להחלפה בין כל העבודות כמו שהיה בדרג'ון אייג' אוריג'ינז או מוגבלים לעבודות מסוימות כמו בדרגון אייג' 2 ?

 פייסבוק Jacob Wasylenko,

ד"ק:

מוגבלים לעבודות, למרות שהאנימטורים שלנו יצרו סגנון לחימה יפה ומעניין לכל set"" של נשקים. למשל: נוכלים מבצעים התקפות שונות אם הם נושאים נשחק אחד או שני פגיונות.

האם תחזירו את קוסם המלחמה?

Robert Pennington, פייסבוק

מ"ד

יהיה משהו דומה, אבל נדבר על זה מאוחר יותר.

האם יהיו תנועות מיוחדות לחיסול אויבים כמו בדרגון אייג' אוריגי'נס? (למשל הקפיצה על העוג למכה אחרונה)?

 פייסבוקKai Chen,

לא יהיו מהלכי חיסול. למרות זאת, המון מהלכים שעושים נזק נבנו עם דרך "טובה" להשתמש בהם ודרך "טובה יותר" להשתמש בהם. "Mighty Blow" זו התפקה רבת עוצמה ללוחם בעל נשק לשתי ידיים שעושה נזק ומפילה את היריב על הרצפה, אבל אם היריב כבר על הרצפה זה עושה פי שלוש נזק.

האם יש יכולת קרב חדשה לגמרי שאתה יכול לתאר/לחשוף?

@MarkDLentz

ד"ק:

יש אחת ממש כפית שהכינו מפתחי היכולות שלנו, ג'ון פולר ולוק בארט, שנקראת "Fallback Plan".ואריק וזה אפשרי שגם האינקוויזיטור (הכוונה אם אתה לוקח בניית יכולות כמו של ואריק) מקבלים גישה אליה. היכולת מאפשרת לך לשים מכשיר על הרצפה, אם אתה מסתבך בצרות אתה יכול להשתגר למקום של המכשיר מידית. אם אתה מחזק את היכולת אתה תוכל אפילו לחזור לכמות החיים שהייתה לך כששמת את המכשיר, אבל אם אתה עומד קרוב לאויב אתה "תחטוף" את האויב יחד אתך. אם עושים את זה יחד עם יכולת ההתגנבות ושמים מלכודות או גליפים של הקוסמים מתחת לשיגור, כיף רב ורועש ינבע מהתוצאה.

האם חיים ומאנה שלא חוזרים בין קרבות עדיין הולך לקרות?

—@starcicles

ד"ק:

מאנה וסטאמינה (האנרגיה של הקוסמים והאנרגיה של הלוחמים והנוכלים) מתמלאת בין קרבות. חיים לא, מה שדורש ממך להיות זהיר ולא להרחיק מידי בהרפתקאות שלך. שיקויים הם השיטה העיקרית לריפוי בשטח, למרות שגם כמה יכולות נדירות מסוגלות לעשות זאת עם הטקטיקה הנכונה.

האם יהיו קומבואים בין קלאסים? או איזו מערכת דומה?

@blanketcocoon

ד"ק:

יש קבומאים בין קלאסים (כמו שציינתי בכתבה הבאה) עם אפקטים מיוחדים לקומבינאציות בין נוכלים, קוסמים ולוחמים. 

האם לכל המכשפים שיתמכו בך ויצטרפו לחבורה יהיה כישוף ריפוי טוב או לפחות חלק יהיו טובים מאחרים?

Josh Rodrigues, פייסבוק

מארק דארא:

אנחנו התמקדנו יותר בטקטיקות הגנה לקוסמים (כמו "מגן חוסם") מאשר ריפוי.

ED
בכוחו של הקומבו אני אשבור אתכם!

האם ישנו עוד רווח מוסף לכוח שלך עם ה"fade" חוץ מלסגור קרעים אל ה"פייד"?

Dominic Freckelton, פייסבוק

דניאל קאדנינג:

רוב הקרעים ב"פייד" מוגנים על ידי יצורים חזקים, שדים חדשים שעדיין מחוברים לעולם השני. הקרבות הללו קשים אבל האיקוויזיטור משתמש בכוחו על מנת להביא למצב של שיוון בין הכוחות בכך שהם מתקרבים מספיק על מנת "להפריע" לקרע של ה"פייד" במהלך קרבות. זה שולח גלי הלם שפוגעים והולמים באויבים המנסים להגן עליו.

מייק לאידלו:

ככל שהאינקוויזיטור שולט יותר בכוחות שלו הוא יפתח עוד שימושים "אולי" (קריצה קריצה) יותר גלובאליים שלהם.

איך, בדיוק, פוקוס עובד במשחק?

פייסבוקRJ May,

דניאל קאדנינג:

הקבוצה כולה "מרוויחה" פוקוס אבל כל דמות "מבזבזת" אותו אינדיבידואלית. פוקוס ניתן לכל חברי הקבוצה כאשר מישהו מהם עושה נזק ליריב: ככה דמויות עם נזק קטן יותר כמו הלוחם עם המגן יכולים לבצע את העבודה שלהם ועדיין לקחת פוקוס. אחרי שהרווחת" מספיק הדמות יכולה להשתמש ביכולת שעולה פוקוס. הפוקוס של הדמות נגמר, אבל לא הפוקוס של חברי הקבוצה. שעוד יכולים להשתמש ביכולות שלהם.

מייק לאידלו:

פוקוס דורש חשיבה לזמן ארוך. אתה אולי תצטרך את זה כדי לצאת ממצב ביש או אולי על מנת שיציל אותך מקרב ממש קשה. בגלל שאי אפשר להשתמש ביכולות שעובדות על פוקוס כל קרב, אז האפקטיביות שלהם גבוהה (ונאמר שזה איזון שנעשה על ידי המתכנתים שאחראים על הקרבות). אם משתמשים בהם בצורה נכונה- הם יכולים להיות משני משחק.

האם יש משימות במשחק שיפתחו יכולות או כשפים בשביל הדמות או שהמערכת היא רק מערכת של עליית דרגות?

—Kristen Coates, פייסבוק

מארק דארא::

יש אחת…

מייק לאידלו:

מארק משאיר אלמנט אחד של המשחק סמוי, אז אני לא אהרוס לו, אבל אני אגיד שהתמחויות משגים ולא בחינם. אתה תוכל להביט בכל ההתמחויות ובכל היכולות שלהם לפני שאתה בוחר איזה דרך לקחת. ההתמחויות טובות הרבה יותר ולא דומות לאלו שממשחקי הדרגון אייג' הקודמים, החלטנו לחזק אותן יותר, אבל תצטרך לבחור בדרך אחרת. זה יוסיף המון לעומק הטקטיקה ולאופציות שלך, אבל רצינו שבאמת יהיה מיוחד.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על המידע המשחק נראה אדיר!

לפי מה שאני מבין לשחק לבד זה בלתי אפשרי חייב קבוצה חייב אינטרנט, לסיכום: משחק מעפן

יש דמיות שבאות איתך והן בוטים אז לא צריך אינטרנט חוץ מהקו אופ מוד שזה משהו שונה