כל הפרטים על ה-co-op של Dragon Age: Inquisition

Dragon Age Inquisition LOGO

.טריילר ששוחרר מוקדם יותר על ידי ערוץ האקסבוקס הרשמי חושף מוד חדש ומרהיב של דרגון אייג

לא פעם ראשונה ש-Bioware משחררת משחק עלילתי עם תוספת מוד Multiplayer, לדוגמה במאס אפקט 3 שם המוד שימש כדרך להשיג חפצים לקמפיין הראשי. מערכת הקרב החדשה של דרגון אייג' מאפשרת לעשות את זה שוב, אבל הפעם עם כמה שינויים. אחד מהם הוא שהמוד הזה עומד בפני עצמו ולא מוסיף לקמפיין השחקן, אבל יש בו מספיק על מנת להוסיף עוד שעות של כיף לחווית הדרגון אייג'.

דבר ראשון שאפשר לשים לב אליו הוא העובדה שארבעה אנשים, עומדים בתוך חדר ומחסלים שדים. אלו הן רק ארבע דמויות, כולן עובדות למען האינקוויזיציה, מתוך תשע שיהיו פתוחות לקהל הרחב, ועוד שלושה מאחורי מחסום כספי (כסף של המשחק, לא אשראי). התשע מתחלקים בצורה מאוזנת לשלוש הקלאסים אבל לכל אחד מהם יהיה סגנון לחימה שונה ויכולות שונות. יותר מזה, אפילו יש להם נשקים שונים. שחקן עלול לקבל נשק לדמות שבכלל אין לו בחבורה ואז אולי ירצה להתחיל מחדש עם אותה הדמות.

DACP4

ובקשר לנשקים, יש מעל מאה נשקים שונים שאפשר לשפר, לעצב, לאסוף ולמכור. יש גם מערכת "רונות" קטנה אך יעילה שתאפשר לכם לשדרג את  השריון. הרעיון הוא שתסיימו מבוך ותמשיכו בדלת אל המבוך הבא שיכול להיות בכל חלק של ת'ידאס – העולם של דרגון אייג'. אתם יכולים להתחיל את הקרבות במבוך קפוא וכשתסיימו אותו להגיע לג'ונגל חם, בכולם יהיו  אויבים ולהם ונשקים חדשים, שרק מחכים להיות שלכם.

איך זה בדיוק עובד? אתם בוחרים קלף, אותו קלף מייצג את הדמות שבחרתם: לוחם שמסוגל לקחת על עצמו נזק או קוסם שמסוגל לגרום אותו. לאחר מכן אתה מחכים עד שתימצאו (או תיצרו עם חברכם) חדר וכשהוא יתמלא המשחק מתחיל. אתם נשלחים נגד אויבים שכל מה שהם נועדו לעשות זה להרוג אתכם ומתבקשים להרוג אותם קודם. כל דמות או "קלף" שלכם יכול לעלות דרגות ואז לשפר לעצמו את היכולות, אפשר גם להחיות חברים שנפלו בקרב, מומלץ לאחר שלוקחים את השלל.

DACP2

בסופו של דבר המוד מאוד חוזר על עצמו. אתה נכנס לחדר, הורג, עולה דרגות, מחליף נשקים, וחוזר על כל זה שוב. זה נשמע כמו Grinding רק בעולם של דרגון אייג'. עם זאת גם Grinding הוא כיפי במיוחדCo-Op ובעיקר עם חברים. אז אחרי שקניתם לעצמכם עותק של דרגון אייג', לכו לחברכם ותשכנעו אותם לקנות גם, הטריילר המבטיח והביקורות המוצלחות אומרות לי שלא תתחרטו.

 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x