כל מה שידוע על Assassin's Creed Rogue

 

Assassin's-Creed-Rogue-Official-Announcement

אתמול הודלף טריילר ל-Assassin's Creed Rogue, יוביסופט שכנראה רצתה לשמור את ההכרזה לגיימסקום נאלצה להקדים את המועד עקב ההדלפה. להלן כל המידע הבסיסי שצריך לדעת עליו.

Assassin's Creed Rogue מפותח על ידי Ubisoft Sofia בשיתוף עם שליחויות יוביסופט במונטריאל, סינגפור, קובק, צ'נגדו מילאנו ובוקרשט.
תקופת זמן המשחק היא באמצע המאה ה-18 במהלך מלחמת 7 השנים (כן, הזאת שארכה 9 שנים), המשחק ייקח את השחקן לאזורים חדשים בצפון אמריקה בינהם צפון האוקיינוס האטלנטי, עמק הנהר האפלצ'י וניו יורק. השחקן יחווה את אזורים אלו דרך הטמפלר שאי פאטריק קומרק (הסיפור עליו בהמשך הכתבה).
בנוסף לאזורים חדשים, המשחק יביא עמו גם נשקים חדשים, בים וביבשה, שיעזרו לשחקן במרדף ובמצוד אחרי המתנקשים, השינוי הבולט ביותר הוא הספינה החדשה, שתקרא Morrigan.

מרטין קאפל, אחראי הפיתוח של המשחק ב-Ubisoft Sofia אמר:

אנחנו יודעים שהמון מעריצי Assassin's Creed בעלי קונסולות מהדור הקודם רוצים לשחק במשחק חדש מהסדרה השנה, בשבילם פיתחנו את Assassin's Creed Rogue שיסגור סופית את עידן המשחק בצפון אמריקה ועל הדרך יעניק לשחקני הדור הקודם נקודת מבט אקסקלוסיבית על העולם של Assassin's Creed, ויביא למשחק פיצ'רים שהשחקנים ביקשו ממזמן, כמו לשחק בפרוטגוניסט טמפלר.

הסיפור

השנה היא 1751, המקום הוא צפון אמריקה בשיא הכאוס של המלחמה, חבר באחוות המתנקשים – שאי פאטריק קומרק נשלח למשימה שתוכל לשנות את פני הסדר המתנקשים לתמיד, אך לאחר שוויכוח על דרך הפעולה במשימה לא הולך בכיוון הנכון, שאי נבגד על ידי אחיו באחוות המתנקשים שניסו לשים קץ לחייו. לאחר שניצל מתוכנית הבגידה של המתנקשים להם הוא קרא בעבר אחים, הוא יוצא למשימה קטלנית לחיסול כל המתנקשים שניסו להביא לסופו, במהלך מסע הרצח שלו הוא הופך לצייד המתנקשים המסוכן ביותר בהיסטוריה.

הגיימפליי

  • שאי מצטייד ברובה שמשמש לפגיעה במטרות בטווח קצר וארוך, וחסלו את אויבכם או הסיחו את דעתם בעזרת כלי נשק ורימונים מיוחדים.
  • השתמשו ב-Eagle Vision המשופר שלכם כדי לזהות מתנקשים שמתחבאים בגגות, בין אנשים ובצללים והגנו על עצמכם מאיומים על חייכם לפני שהם מספיקים להגיע.
  • תעברו את המסע של שאי ממתנקש צעיר והרפתקן, לטמפלר אפל שמחפש נקמה על מה שהיה פעם האחווה שלו.
  • תשיטו את ספינתכם, המוריגן, דרך אוקיינוסים קפואים, או במעבר הצר של נהר האפלצ'י עם חווית קרבות ימיים משופרת.
  • בין השיפורים במערכת הקרב הימית: טקטיקות חדשות בהן אויבכם יילחמו אתכם, כמו הנסיון להשתלט על הספינה ולהרוג כמה שיותר חברי צוות, נשקים חדשים כמו שביל שמן שמשמש לשרפת ספינות האויב, הרסו קרחונים כדי למצוא משאבים לשיפור הספינה, או שתמשו בקרחונים על מנת להדוף אויבים.

  • העולם הפתוח החדש במשחק יציע לשחקן לחקור שלושה אזורים יחודיים: האוקיינוס האטלנטי – שטח ענק לחקור ביבשה ובים, עמק הנהר – אזור דינמי והיברידי שיציע לשחקן את החופש לחקור אותו ביבשה ובנהר, וניו יורק – אחת הערים המוכרות בעולם, בנויה בדיוק כמו שהייתה בנויה במאה ה-18.

זה כל מה שידוע עד כה על Assassin's Creed Rogue, נמשיך לעדכן כשיגיע מידע נוסף!

המשחק יגיע ב-11 בנובמבר ל-Playstation 3 ו-Xbox 360, מה דעתכם עליו? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני דיי בטוח שיוביסופט יוציאו את המשחק גם לXBOX1 ולPS4 אם הוא יצליח במכירות.
זה עוד כסף…

נראה מדהים
חבל שלא יוצא לPS4/XBOX ONE/PC

יש מידע האם גרסאת PC תצא ביחד עם הקונסולות או בעתיד?

לא