ליל כל הקדושים נחת ב-WarZone: זומבים, מפת לילה ועוד

אירוע The Haunting of Verdansk מגיע לקול אוף דיוטי ויימשך על ה-3 בנובמבר


כחלק מהעדכונים של עונה 6 למודרן וורפר, אירוע ליל כל הקדושים של Call of Duty: Warzone שזוכה לשם The Haunting of Verdansk, שוחרר ויהיה זמין עד ה-3 בנובמבר. יש כאן כמות משמעותית של תוכן ושינויים, עם מערכת ריספאון חדשה שמורכבת סביב זומבים (במצב Zombie Royale), גרסת לילה של מפת ורדנסק (Verdansk), ומערכת תגמולים מסודרת שבה תוכלו להרוויח נשקים מיוחדים ואביזרים קוסמטיקה מיוחדים (סקינים).

 

העדכון החדש מביא שינויים גם ל- Warzone וגם ל- Modern Warfare וזה כולל את הגרסה של ורדנסק שנקבעה בשעות הלילה. טריילר חדש מציג חלק מהתלבושות החדשות, מצבי המשחק ואלמנטים חדשים המגיעים עם The Haunting of Verdansk. העדכון כולל:

  • Modern Warfare
    • Gunfright
    • Haunted House Party
    • Onslaughter
  • Warzone
    • Blood Money Trios
    • Zombie Royale (מפת לילה)
    • BR Trick or Trios (מפת לילה)

Zombie Royale

אחד השינויים הגדולים ביותר הוא כמובן הגרסה הלילית החדשה עבור המפה ורדנסק (בדיוק כמו שאלטקרז כיכבה בבלאקאאוט). מצבי משחק מסוימים, כמו טריו, יהיו זמינים גם לשחק בלילה. כמה סקינים קיימים מקבלים גרסאות מיוחדות של ליל כל הקדושים, כולל סקינים ל-Ghost ו- Dr. Karlov. חבילות הפריטים SAW ו- Texas Chainsaw Massacre כוללות גם נשקים מיוחדים, וושני סקינים חדשים.

מצב זומבי רויאל (Zombie Royale) שיהיה לזמן מוגבל מסיר את הגולאג מוורדנסק, ושחקנים חוזרים אחרי שהם מתים כזומבים. הם לא יכולים להשתמש בכלי נשק בזמן שהם זומבים, אבל יש להם מהירות מוגברת, קפיצות משופרות, התקפות קטלניות וראייה תרמית. שחקנים יצטרכו לאסוף שני מזרקים (שהושלכו על ידי שחקנים כשהרגו אותם) כדי להחיות אותם.

Call of Duty: Modern Warfare מקבל גם עדכון מיוחד ליל כל הקדושים עם מצבים וסקינים חדשים. שחקנים שקיבלו שלוש הריגות מבלי למות, יהפכו את ראשיהם לג'ק-או-לאנטרנס (jack-o-lanterns). הדלעת תידלק באש אם אותו שחקן ירוויח רצף של עשרה הריגות. באינפיניטי וורד אומרים שזה יהיה אינדיקטור לשחקנים ש"צריך לרסק אותם". שינויים קוסמטיים קטנים אחרים, כולל דחלילים על נקודות שליטה במקום דגל, מגיעים למספר מצבי משחק.

אירוע ליל כל הקדושים של Warzone יימשך עד ה -3 בנובמבר ויקבל תוכן חדש, כמו מצב Nighttime Plunder בלילה, במהלך השבוע השני שלו.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות