קדימון Star Wars: Battlefront שבר את הרשת

BATTLE

לפני כיומיים הטריפה EA את הרשת עם קדימון מרהיב חדש למשחק הנחשק Star Wars: Battlefront; כשישה מיליון מעריצים נסחפו לסרטון ביממה אחת, והוא כבר נושק לכיוון ה 11 מיליון צפיות. המשחק צפוי לראות אור בנובמבר בלבד השנה, אך חמוש עם 97% תגובות חיוביות מזה כבר.

לפני יומיים המפתחת Dice, שנמצאת בחסות EA ולוקחת תחת חסותה את Star Wars: Battlefront, העלתה ליוטיוב, שירות הווידאו הידוע, קדימון עוצר נשימה למשחק תחת האיום כי "הוא ישבור את האינטרנט". אמנם הוא לא באמת שבר את האינטרנט, אך סחף אחריו מיליוני מעריצים בפחות ביממה. אם נהיה מדויקים יותר: 5,806,637 ליוו את הסרטון בדיוק לאחר 24 שעות, עם כ־83,000 סימוני אהבתי וכ־2,000 סימונים שליליים בלבד. בדיקה קצרה מוכיחה כי 97% אכן מצפים למשחק ואהבו את קדימונו החדש.

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, מספר הצפיות לקדימון עומד על 10.5 מיליון, ולצורך השוואה למשחק יריות אחר, זה פי 5 מהטיזר של בלאק אופס 3 ששוחרר לפני עשרה ימים.

בין אם לא ניזונו הגיימרים מספיק לנוכח החדשות הספורות שפורסמו למשחק, הציפייה למשחק תמיד הייתה גבוהה ואחרי הטריילר הזה, שבעתיים. נראה שצוות הפיתוח הולך בדרך הנכונה. Dice? אל תאכזבי!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

יהיה לזה גם story mod או רק online?