על פי נטפליקס (Netflix), "משחק הדיונון" עונה 2 מנפצת את מצעד ה-Top 10 כאשר מיליונים ברחבי העולם לוקחים חלק בהפעלות וחוויות מעריצים. עונה 2 ריתקה מעריצים בכל רחבי העולם כשזינקה לראש הטופ 10 העולמי של נטפליקס, וצברה 68 מיליון צפיות בפרק הבכורה שלה, תוך שלושה ימים בלבד. הסדרה דורגה במקום ה-1 ב-92 מדינות, ושברה את שיא הצפיות לסדרה בשבוע הבכורה שלה ופרצה לרשימה הפופולרית ביותר בזמן שיא.
בכך שברה הסדרה את השיא הקודם שהחזיקה הסדרה "וונסדיי" עם 50.1 מיליון צפיות בשבוע הבכורה שלה.
נתוני הצפייה המרשימים מגיעים לאחר מסע קידום מכירות שנמשך חודשים, עם פעילות מעריצים ביותר מ-25 מדינות על פני 6 יבשות. אירועי Marquee ב-10 מדינות משכו 6 מיליון מקוונות ו-52,000 מעריצים פנים אל פנים עם כמעט 37,000 משתתפים ו-1,700 'שומרים ורודים' במרוצים, מבוכים ומשחקים אחרים בהשראת הסדרה לקראת חזרתה ב-26 בדצמבר.
הפעלות וחוויות אלה של מעריצים עזרו להשיג 3 מיליארד חשיפות בערוצים החברתיים העולמיים של נטפליקס בחודשים שקדמו לבכורת עונה 2 ואפילו עלו על החשיפות של עונה 1 עד כה.
מה לגבי העונה השלישית? נטפליקס עדכנה לאחרונה שלאחר שעונה 2 של "משחק הדיונון" השאירה את המעריצים עם ציפיות גבוהות, "משחק הדיונון" תחזור לעונה 3 בשנת 2025, שתהיה גם האחרונה של המותחן. לא צוין תאריך ספציפי.
גם המשחק החדש צועד בראש
הפאנדום התרחב ל-Squid Game: Unleashed, משחק הווידאו מרובה המשתתפים של נטפליקס למכשירי iOS ואנדרואיד, שליווה את עונה 2 בראש המצעדים, והפך למשחק הפעולה מספר 1 ב-App Store ב-57 מדינות ולמשחק החינמי הטוב ביותר ב-24 מדינות. לציון ראשון משמעותי, שחקני Unleashed יכולים להרוויח פרסים במשחק על צפייה בעונה 2 של משחק הדיונון.
אם כבר משחקים, הקרוסאובר של "משחק הדיונון" שוחרר למשחק Call of Duty החדש, ותוכלו למצוא אותו בבלאק אופס 6.
עונה 2 של "משחק הדיונון" זמינה לצפייה בנטפליקס, בלינק הזה.