קרוסאובר חדש הוכרז לקול אוף דיוטי עם הסדרה הכי מצליחה אי פעם של נטפליקס, "משחק הדיונון" וזה יקרה בינואר הקרוב מיד לאחר השקת עונתה השנייה של הסדרה. Black Ops 6 ו-Warzone יקבלו הצלבה בקרוב עם "משחק הדיונון" ואקטיביז'ן שחררה טיזר ראשון לקראת האירוע.
‘Call Of Duty’ X ‘Squid Game’
מדובר בקרוסאובר מרגש למדי בין Call of Duty לדרמה הקוריאנית הדיסטופית המגה-מצליחה של נטפליקס, כך שכל המשחקים המטורפים והטוויסטים והפניות שמחכים לנו בעונה 2 יהיו טריים למיליוני הצופים.
בטיזר הראשון ניתן לראות מפעיל Call Of Duty חוקר 'זירת אלימות'. הוא מרים את הקלף, שעליו נראים שלושת סמלי משחק הדיונון – עיגול, משולש וריבוע. באופן אירוני, זה נראה כל כך קרוב לסמל פלייסטיישן שזה די משעשע, בהתחשב בעובדה שמיקרוסופט רכשה את אקטיביז'ן ב-69 מיליארד דולר.
השאלה הגדולה אם נקבל כאן קרוסאובר מבוסס סקינים או גם משהו שקשור לגיימפליי המבוסס על הסדרה, נצטרך להמתין. האפשרויות, אם אקטיביז'ן (Activision) מתכוונת להגדיל ראש, הן אינסופיות.
Squid Game Unleashed
הקרוסאובר מתוזמן בהמשך ליציאת עונה 2 של "משחק הדיונון", שתעלה בנטפליקס ב-26 בדצמבר. לפני כן, נטפליקס מתכננת לשחרר את המשחק Squid Game Unleashed למכשירי iOS ואנדרואיד ב-17 בדצמבר. המשחק הייעודי הזה פותח על ידי הסטודיו הפנימי Boss Fight Entertainment, זהו משחק "רויאל פארטי" מרובה משתתפים שיהיה זמין באופן בלעדי דרך אפליקציית נטפליקס.
"כמו סדרת המתח הדיסטופית המצליחה שעל שמה היא קרויה, 'Squid Game Unleashed' לוקחת משחקי ילדים קלאסיים ומתבלת אותם בספין אפל", כך לפי נטפליקס.
עונה 2 – משחק הדיונון
בספטמבר האחרון חשפה נטפליקס (Netflix) במהלך אירוע 'שבוע הגיקים 2024' (Geeked Week) באטלנטה את הטיזר הראשון לעונה השנייה של "משחק הדיונון" (‘Squid Game’), וחודש אחרי היא חשפה את הטיזר הרשמי לעונה 2 שצפויה להגיע אלינו לקראת סוף השנה, ב-26 בדצמבר.
עונה 2 מתרחשת שלוש שנים לאחר שג'י-הון ניצח במשחק הדיונון, ויתר על הנסיעה לארצות הברית וחזר עם החלטה חדשה בראש. הוא שוב צולל לתוך משחק ההישרדות המסתורי, מתחיל עוד משחק חיים או מוות עם משתתפים חדשים שנאספו כדי לזכות בפרס של 45.6 מיליארד וון.
בטריילר ניתן לצפות בשחקן 456 חוזר למשחק כששחקנים חדשים נלחמים על הפרס הגדול.
העונה השלישית והאחרונה של "משחק הדיונון" תגיע אלינו ב-2025.