Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • PS5
    • XBSX
    • Switch
    • מובייל
    • VR
    • ביקורות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • קולנוע
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

העונה השנייה של "משחק הדיונון" מנפצת שיאים, עונה 3 תגיע בהמשך השנה

אביתר מנצור1 בינואר 2025אין תגובות
עונה שנייה משחק הדיונון
תמונה: נטפליקס
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

על פי נטפליקס (Netflix), "משחק הדיונון" עונה 2 מנפצת את מצעד ה-Top 10 כאשר מיליונים ברחבי העולם לוקחים חלק בהפעלות וחוויות מעריצים. עונה 2 ריתקה מעריצים בכל רחבי העולם כשזינקה לראש הטופ 10 העולמי של נטפליקס, וצברה 68 מיליון צפיות בפרק הבכורה שלה, תוך שלושה ימים בלבד. הסדרה דורגה במקום ה-1 ב-92 מדינות, ושברה את שיא הצפיות לסדרה בשבוע הבכורה שלה ופרצה לרשימה הפופולרית ביותר בזמן שיא.

בכך שברה הסדרה את השיא הקודם שהחזיקה הסדרה "וונסדיי" עם 50.1 מיליון צפיות בשבוע הבכורה שלה.

נתוני הצפייה המרשימים מגיעים לאחר מסע קידום מכירות שנמשך חודשים, עם פעילות מעריצים ביותר מ-25 מדינות על פני 6 יבשות. אירועי Marquee ב-10 מדינות משכו 6 מיליון מקוונות ו-52,000 מעריצים פנים אל פנים עם כמעט 37,000 משתתפים ו-1,700 'שומרים ורודים' במרוצים, מבוכים ומשחקים אחרים בהשראת הסדרה לקראת חזרתה ב-26 בדצמבר.

הפעלות וחוויות אלה של מעריצים עזרו להשיג 3 מיליארד חשיפות בערוצים החברתיים העולמיים של נטפליקס בחודשים שקדמו לבכורת עונה 2 ואפילו עלו על החשיפות של עונה 1 עד כה.

מה לגבי העונה השלישית? נטפליקס עדכנה לאחרונה שלאחר שעונה 2 של "משחק הדיונון" השאירה את המעריצים עם ציפיות גבוהות, "משחק הדיונון" תחזור לעונה 3 בשנת 2025, שתהיה גם האחרונה של המותחן. לא צוין תאריך ספציפי.

גם המשחק החדש צועד בראש

הפאנדום התרחב ל-Squid Game: Unleashed, משחק הווידאו מרובה המשתתפים של נטפליקס למכשירי iOS ואנדרואיד, שליווה את עונה 2 בראש המצעדים, והפך למשחק הפעולה מספר 1 ב-App Store ב-57 מדינות ולמשחק החינמי הטוב ביותר ב-24 מדינות. לציון ראשון משמעותי, שחקני Unleashed יכולים להרוויח פרסים במשחק על צפייה בעונה 2 של משחק הדיונון.

אם כבר משחקים, הקרוסאובר של "משחק הדיונון" שוחרר למשחק Call of Duty החדש, ותוכלו למצוא אותו בבלאק אופס 6.

עונה 2 של "משחק הדיונון" זמינה לצפייה בנטפליקס, בלינק הזה.

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
Netflix וונסדיי משחק הדיונון משחק הדיונון עונה 3
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz