ספוטיפיי תציג שכבת מנויים חדשה, יקרה יותר מהפרימיום

ספוטיפיי (Spotify) תציג תוכנית פרימיום חדשה במחיר גבוה יותר עבור המשתמשים שלה בהמשך השנה, כך על פי בלומברג. המשתמשים יחויבו לפחות 5 דולר נוספים לחודש עבור גישה לאיכות אודיו גבוהה יותר וכלים חדשים ליצירת רשימות השמעה וניהול ספריות השירים שלהם, ככל הנראה כלי ה-AI.

החברה מתכוונת להציב את האפשרות החדשה הזו כתוסף ללקוחות קיימים. המשמעות היא שרוב המשתמשים יישארו בתוכניות Spotify הנוכחיות שלהם, אבל לקוחות שיבחרו לשדרג יניבו לה פשוט יותר מכירות.

התמחור של השכבה החדשה ישתנה בהתאם לתוכנית הבסיס של כל משתמש, אך יעמוד בממוצע על כ-40%, אמר המקורב, שביקש לא להזדהות מכיוון שלא היה מורשה לדבר על הנושא. תוכנית הפיתוח זכתה לשם הקוד הפנימי "Supremium".

מה כלול ב"סופר פרימיום"?

בין ההטבות למנויים משודרגים תהיה גישה לאודיו באיכות גבוהה. ספוטיפיי הכריזה על תכונת האודיו HiFi שלה בפברואר 2021, אך עיכבה את ההשקה. מאז, מתחרים כמו אמזון מיוזיק ואפל מיוזיק החלו להציע אודיו באיכות גבוהה יותר כחלק מהתוכניות הסטנדרטיות שלהם.

לאחר שנים שבהן גבתה מלקוחותיה מחיר אחיד עבור הגישה לשירות שלה, ללא קשר לכמה אנשים השתמשו במוצר, Spotify החלה ליצור מספר נקודות מחיר עבור סוגים שונים של משתמשים.

מנויים בשכבת הפרימיום החדשה יוכלו ליצור באופן מיידי רשימות השמעה מותאמות אישית עבור פעילויות, תאריכים ושעות מסוימות בשנה. הפלייליסטים ילמדו ויתאימו לכל משתמש בהתאם להתנהגותו ובסופו של דבר יפתחו פלייליסטים ללא הנחיה באמצעות כלי ה-AI.

AI Playlist
פיצ'ר ה-AI Playlist spotify | קרדיט: ספוטיפיי

התוכנית לשכבת המנויים החדשה מגיעה לאחר התייקרות נוספת, השנייה בתוך פחות משנה, עבור משתמשי Spotify ברחבי העולם. רק בשבוע שעבר, החברה עדכנה שהיא תעלה את המחירים בארה"ב ב-1 דולר לחודש ביולי, מה שיעלה את הרמה הרגילה בתשלום ל-11.99 דולר לחודש.

כל זה קורה אחרי שבשנה שעברה מחיר המנוי עלה ל-10.99 דולר לחודש מ-9.99 דולר לאחר שספוטיפיי לא נגעה במחיר המנויים במשך יותר מעשור.

כל החדשות אצלכם בנייד

בטלגרם ובווטסאפ

לוגו רשמי של טלגרם
לוגו רשמי של whatsapp
שיתוף:

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות