Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • ראשי
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

לנטפליקס יש כעת 269.6 מיליון מנויים ברחבי העולם

איתי בן טוב19 באפריל 2024אין תגובות
לוגו רשמי של נטפליקס
Netflix (תמונה: נטפליקס)
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

נטפליקס הוסיפה 9.3 מיליון מנויים ברבעון האחרון, והגדילה את הפער שלה בצמרת חברות הסטרימינג

אתמול דיווחה נטפליקס (Netflix) על תוצאותיה הכספיות לרבעון האחרון, בו היא הצליחה להגיע לרמת שיא של 269.6 מיליון מנויים ברחבי העולם, שהניבו לה הכנסות של 9.4 מיליארד דולר.

החברה עדכנה כי בדומה לחברות ענק כמו אפל, היא תפסיק לדווח על מספרי מנויים והכנסה ממוצעת למנוי החל מהרבעון הראשון של 2025.

המלחמה בשיתוף סיסמאות הניבה פירות

נטפליקס עבדה קשה בשנה האחרונה, והוסיפה מיליוני מנויים בכל רבעון הודות ללוח התוכניות העקבי שלה, והמאמצים שלה לפצח את שיתוף הסיסמאות והחשבונות, כמו גם הדחיפה שלה לשילוב פרסומות במסלול המנוי הזול שלה.

במכתב לבעלי המניות שלה, החברה אומרת שהיא מתכננת להמשיך ולבנות את עסקי הפרסום שלה (החברה אומרת שבסיס המנויים שלה גדל ב-65% ברבעון), ולשנות את לוח הבידור שלה עם "עוד תוכניות טלוויזיה וסרטים מעולים, לוח חזק יותר של משחקים ותוכניות חובה לצפות בשידור חי."

המנכ"ל המשותף, טד סרנדוס, אמר כי נטפליקס מתמקדת ביצירת הלימה עקבית ואמינה ליצירת להיטים מסדרות סרטים ומשחקים. "זה העסק שאנחנו נמצאים בו. וזה מה שאנחנו צריכים לעשות כל יום. אנחנו צריכים לעשות את זה כל יום, בכל העולם".

אירועי ספורט חיים- עדיין נישתי

סרנדוס גם שיתף את שיקוליו בנוגע לאסטרטגיית הספורט והאירועים החיים של החברה, ואמר לאנליסטים שהם "בימים הראשונים של פיתוחי שידורי לייב כאלה ואחרים", וזו הרחבה באסטרטגיה בדומה לאופן שבו הם הוסיפו סרטים ללא תסריט, ומשחקים לשירות.

נטפליקס היא לא אנטי ספורט, אלא פרו צמיחה רווחית

סרנדוס חידד את מטרת החברה העיקרית ואמר שהיא להגדיל את המעורבות, ההכנסות והרווח. ואם ימצא הזדמנויות לנהוג בשלושתם, יעשה זאת במגוון רחב יותר ויותר של בידור איכותי, בדיוק כמו שנטפליקס עשתה בהסכם עם WWE.

אם נוכל לחזור על הדינמיקה הזו בדברים אחרים כולל ספורט, נסתכל על זה בוודאות.

raw
WWE Monday Night Raw – עסקת שידורי הספורט הגדולה והראשונה של נטפליקס

בוחנים שילוב פרסומות

באשר לאפשרויות הפרסום, המנכ"ל המשותף גרג פיטרס פירט כיצד החברה תצמיח את העסק הזה, ואמר לאנליסטים "אנחנו מתקדמים שם טוב, יש לנו הרבה הרבה יותר מה לעשות במונחים של קנה מידה, יש לנו עוד מה לעשות במונחים של יציאה יעילה לשוק, יותר תכונות טכניות, יותר מוצרי מודעות. יש עוד הרבה עבודה לפנינו בפרסומות".

נטפליקס הייתה ונותרה שירות הסטרימינג הגדול ביותר בעולם, יותר מכל חברת ענק אחרת כמו אפל, אמזון, וולט דיסני, הולו, מקס ועוד. הנה הרשימה המעודכנת (תודה ל-digitaltrends):

  1. Starz: 15.79 million
  2. Apple TV+: 25 million (הערכה)
  3. ESPN+: 26 million*
  4. Peacock: 31 million
  5. Hulu: 48.5 million
  6. Paramount+: 67.5 million
  7. Max: 97.7 million
  8. Disney+: 150.2 million
  9. Amazon Prime Video: 200 million+
  10. Netflix: 269.6 million

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
Apple TV+ Netflix טלוויזיה מספר מנויים נטפליקס
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz