לנטפליקס יש כעת 269.6 מיליון מנויים ברחבי העולם

נטפליקס הוסיפה 9.3 מיליון מנויים ברבעון האחרון, והגדילה את הפער שלה בצמרת חברות הסטרימינג

אתמול דיווחה נטפליקס (Netflix) על תוצאותיה הכספיות לרבעון האחרון, בו היא הצליחה להגיע לרמת שיא של 269.6 מיליון מנויים ברחבי העולם, שהניבו לה הכנסות של 9.4 מיליארד דולר.

החברה עדכנה כי בדומה לחברות ענק כמו אפל, היא תפסיק לדווח על מספרי מנויים והכנסה ממוצעת למנוי החל מהרבעון הראשון של 2025.

המלחמה בשיתוף סיסמאות הניבה פירות

נטפליקס עבדה קשה בשנה האחרונה, והוסיפה מיליוני מנויים בכל רבעון הודות ללוח התוכניות העקבי שלה, והמאמצים שלה לפצח את שיתוף הסיסמאות והחשבונות, כמו גם הדחיפה שלה לשילוב פרסומות במסלול המנוי הזול שלה.

במכתב לבעלי המניות שלה, החברה אומרת שהיא מתכננת להמשיך ולבנות את עסקי הפרסום שלה (החברה אומרת שבסיס המנויים שלה גדל ב-65% ברבעון), ולשנות את לוח הבידור שלה עם "עוד תוכניות טלוויזיה וסרטים מעולים, לוח חזק יותר של משחקים ותוכניות חובה לצפות בשידור חי."

המנכ"ל המשותף, טד סרנדוס, אמר כי נטפליקס מתמקדת ביצירת הלימה עקבית ואמינה ליצירת להיטים מסדרות סרטים ומשחקים. "זה העסק שאנחנו נמצאים בו. וזה מה שאנחנו צריכים לעשות כל יום. אנחנו צריכים לעשות את זה כל יום, בכל העולם".

אירועי ספורט חיים- עדיין נישתי

סרנדוס גם שיתף את שיקוליו בנוגע לאסטרטגיית הספורט והאירועים החיים של החברה, ואמר לאנליסטים שהם "בימים הראשונים של פיתוחי שידורי לייב כאלה ואחרים", וזו הרחבה באסטרטגיה בדומה לאופן שבו הם הוסיפו סרטים ללא תסריט, ומשחקים לשירות.

נטפליקס היא לא אנטי ספורט, אלא פרו צמיחה רווחית

סרנדוס חידד את מטרת החברה העיקרית ואמר שהיא להגדיל את המעורבות, ההכנסות והרווח. ואם ימצא הזדמנויות לנהוג בשלושתם, יעשה זאת במגוון רחב יותר ויותר של בידור איכותי, בדיוק כמו שנטפליקס עשתה בהסכם עם WWE.

אם נוכל לחזור על הדינמיקה הזו בדברים אחרים כולל ספורט, נסתכל על זה בוודאות.

raw
WWE Monday Night Raw – עסקת שידורי הספורט הגדולה והראשונה של נטפליקס

בוחנים שילוב פרסומות

באשר לאפשרויות הפרסום, המנכ"ל המשותף גרג פיטרס פירט כיצד החברה תצמיח את העסק הזה, ואמר לאנליסטים "אנחנו מתקדמים שם טוב, יש לנו הרבה הרבה יותר מה לעשות במונחים של קנה מידה, יש לנו עוד מה לעשות במונחים של יציאה יעילה לשוק, יותר תכונות טכניות, יותר מוצרי מודעות. יש עוד הרבה עבודה לפנינו בפרסומות".

נטפליקס הייתה ונותרה שירות הסטרימינג הגדול ביותר בעולם, יותר מכל חברת ענק אחרת כמו אפל, אמזון, וולט דיסני, הולו, מקס ועוד. הנה הרשימה המעודכנת (תודה ל-digitaltrends):

  1. Starz: 15.79 million
  2. Apple TV+: 25 million (הערכה)
  3. ESPN+: 26 million*
  4. Peacock: 31 million
  5. Hulu: 48.5 million
  6. Paramount+: 67.5 million
  7. Max: 97.7 million
  8. Disney+: 150.2 million
  9. Amazon Prime Video: 200 million+
  10. Netflix: 269.6 million


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מקור
Hollywood Reporter

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות