מיקרוסופט בוחנת צ'אט-בוט ל-Xbox מבוסס AI לטיפול בתמיכת לקוחות

סוכן התמיכה הווירטואלי של XBOX יהיה מבוסס על בינה מלאכותית וכרגע נמצא בשלב ניסיוני ומתמודד עם שאילתות תמיכה ובקשות להחזרים על משחקים

כפי שדווח על ידי האתר The Verge, החברה בוחנת את הצ'אט- בוט החדש המופעל על ידי בינה מלאכותית שניתן להשתמש בו כדי להפוך משימות תמיכה לאוטומטיות. ענקית הטכנולוגיה בחנה "דמות בינה מלאכותית מגולמת" שמעוררת הנפשה כשהיא מגיבה לשאילתות תמיכה ב-Xbox.

ה-Xbox AI צ'אטבוט מחובר למסמכי התמיכה של מיקרוסופט לרשת ה-Xbox ולמערכת האקולוגית, ויכול להגיב לשאלות ואף לעבד החזרים על משחקים מאתר התמיכה של מיקרוסופט.

הצ'אטבוט, שנקרא כיום ה-Xbox Support Virtual Agent, נבדק באופן פנימי במיקרוסופט, אך הדוח טוען שמאגר הבדיקות שלו הורחב בימים האחרונים ועשוי יום אחד לטפל בשאילתות תמיכה עבור כל לקוחות ה-Xbox.

ה-AI יכול תיאורטית לעזור למשתמשים עם מספר בעיות, החל מקונסולות Xbox שבורות ועד לפתרון בעיות של מנוי בתשלום.

הייאן זאנג (Haiyan Zhang) מנהלת הגיימינג AI בחטיבת הגיימינג של מיקרוסופט, אישרה ל-The Verge שהצ'אטבוט קיים.

אנחנו בודקים סוכן וירטואלי לתמיכה של Xbox, אב טיפוס פנימי של דמות מונפשת שיכולה לשאול נושאי תמיכה ב-Xbox בקול או בטקסט

אב הטיפוס מקל ומהיר יותר על שחקנים לקבל עזרה בנושאי תמיכה באמצעות שפה טבעית, תוך קבלת מידע מדפי תמיכה קיימים של Xbox.

הייאן זאנג, מיקרוסופט

הצ'אטבוט הוא אחד ממספר פרויקטים המבססים על AI שמיקרוסופט ו-Xbox עובדות עליהם כרגע. בנובמבר האחרון, Xbox הכריזה על הסכם רב-שנתי עם Inworld לבניית דיאלוג AI וכלים נרטיביים לקנה מידה.

Inworld יצרה מוד ל-GTA V שאיפשר לשחקנים לדבר עם NPCs באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית גנרטיבית.

עוד באותו נושא:

בנוסף, מיקרוסופט גם שוקלת לבנות Copilots המופעל על ידי בינה מלאכותית למשימות בטיחות ומתינות, כולל ניהול תוכן בפלטפורמת ה-Xbox כדי לסייע בתהליכי אכיפה וערעור. היא גם בוחנת כיצד היא יכולה להוסיף עוזרים המונעים בינה מלאכותית למשחקים, כדי לספק דרכים חדשות לשחקנים לקבל עזרה במהלך משחק.

מקור
The Verge

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות