מיקרוסופט עובדת על תכונה דומה ל- DLSS עבור Windows באמצעות AI

עולם הפיסי גיימינג בשנים האחרונות, אימץ בשמחה רבה תכונות של שיפור קנה המידה עבור משחקים רי פיתוחן של יצרניות החומרה. תכונות אלו הפכו למרכיב עיקרי עבור שחקני מחשב, כאשר רבים משתמשים ב-DLSS, FSR או XeSS כדי לחסוך בביצועים.

כעת, נראה שמיקרוסופט עובדת על תכונת העלאת קנה מידה משלה בעזרת AI, שתגיע כחלק בלתי נפרד ממערכת ההפעלה שלה, ווינדוס.

התכונה החדשה תופיע בתפריט System->Display->Graphics ורשומה בתור 'רזולוציית סופר אוטומטית' (Automatic Super Resolution). בתיאור התכונה, כפי שצוין בטוויטר, נכתב: "השתמשו ב-AI כדי לגרום למשחקים נתמכים לפעול בצורה חלקה יותר עם פרטים משופרים."

טכנולוגיית ה-DLSS פועלת באמצעות ניצול ליבות הטנסור (Tensor) הזמינות במעבדי כרטיסי המסך מסדרות RTX, כך שלא ברור עד כמה תפעל חלופת הווינדוס של מיקרוסופט ללא חומרת AI ייעודית.

כפי שדווח על ידי The Verge, מיקרוסופט מחפשת גם לשדרג את ניהול הצבעים של הווינדוס כדי לנצל טוב יותר את מסכי ה-OLED וה-HDR החדשים. השדרוג הזה נחוץ די הרבה זמן מכיוון שה-HDR בווינדוס, למי שבדק, עדיין די גרוע.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות