"לפתח משחק יריות טריפל A לשחקן יחיד היה רעיון נוראי"

באנר TMS

לא הכל זוהר וזורח בתעשיית המשחקים, דוגמא לכך היא משחק היריות Immortals of Aveum שהושקעו בו 85 מיליון דולר לפני שיווק והפצה ונכשל במכירות

Immortals of Aveum היה משחק הבכורה של Ascendant Studios, אולפן עצמאי עם שאיפות גדולות ליצור משחק טריפל A. הסטודיו, שהוקם על ידי ברט רובינס, המנהל הקריאטיבי לשעבר של Electronic Arts ו-Sledgehammer Games (מפתחת Call of Duty: WWII), שאף ליצור משחק יריות מדע בדיוני לשחקן יחיד המתמקד בקסמים.

האולפן הסתייע בחברת EA כדי שתפיץ את המשחק, אך למרבה הצער, המשחק פשוט לא הצליח, והיו לכך כמה סיבות. Immortals of Aveum הושק עם בעיות טכניות וביצועים ולא מעט לאגים במחשב האישי. גם בקונסולות המשחק לא בדיוק המריא.

הציונים הממוצעים למשחק היו 66 ב-PC, אקבסוקס-76 וב-PS5 ממוצע 69, זה לא סוף העולם, אבל הניקוד ירד בעיקר על משחקיות (גיימפליי) משעממת וחוזרת על עצמו, עיצוב שלבים ברמה נמוכה ודיאלוגים מביכים.

לקח לאולפן 3 שבועות בלבד לאחר ההשקה באוגוסט של שנה שעברה לפטר כמעט מחצית מצוות האולפן בגלל הביצועים המסחריים המאכזבים של המשחק.

Immortals of Aveum היה רעיון נוראי

כעת, עובד לשעבר ב-Ascendant Studios שיתף תובנות נוספות לגבי התקציב המופרז של המשחק. בשיחה עם IGN, המקור האנונימי אמר שזה היה "רעיון נוראי באמת" לפתח משחק יריות AAA לשחקן יחיד בשוק המשחקים הנוכחי.

עלות הפיתוח של המשחק הייתה בסביבות 85 מיליון דולר, ולדעתי EA הכניסה עוד 40 מיליון דולר לשיווק והפצה. בטח, היה צוות עם כישרון רציני במחלקת הפיתוח, אבל הניסיון ליצור משחק יריות AAA לשחקן יחיד בשוק של היום היה רעיון ממש נוראי, במיוחד מכיוון שזה היה IP חדש שגם מנסה למנף את Unreal Engine 5.

עוד טוען העובד לשעבר שמה שיצא בסוף מכל הכסף שהושקע היה משחק עם "קמפיין נפוח וחוזר על עצמו שהיה ארוך מדי".

למרות הפיטורים, האולפן Ascendant Studios עדיין חי וכנראה כבר חושב על הפרויקט הבא שלו, ורק נאחל להם שבפעם הבאה, ההשקה תהיה מוצלחת יותר.


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

שיתוף:
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות