Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • ראשי
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

מפתח DOOM הכריז שהוא עובד על משחק FPS חדש

תומר סגל20 ביולי 2022אין תגובות
DOOM GAME 1993
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

ג’ון רומרו עובד על משחק יריות בגוף ראשון (FPS) חדש, וזה לא קורה בכל יום

זקני השבט של מועצת הגיימרים לא יכולים לשכוח את המשחק Doom המקורי משנת 1993, המשחק המיתולוגי שיחגוג 30 שנות דם וגולגולות בשנה הבאה. ג’ון רומרו (John Romero), הוא אחד מיוצרי המשחק המקורי (ושותף גם ל-Quake), הבחור שטבע את המונח Deathmatch וחתום על המשחק ששינה את כל הכללים של ז’אנר משחקי היריות מגוף ראשון-First Person Shooter. לצעירים שבחבורה, ובשביל לסבר את האוזן לרמת הפופולריות של המשחק, בנקודה מסוימת Doom היה מותקן על יותר מחשבים מאשר מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, Windows 95.

משחק FPS שיתמקד במולטיפלייר

בציוץ מוקדם יותר הלילה, רומרו צייץ ואמר שהוא שוכר לעבודה ל"FPS החדש" ב"רומרו משחקים" (Romero Games). המידע בציוץ ממשיך ומסביר שהצוות "עובד עם מפרסם גדול" ועל המשחק, שהוא "FPS חדש לגמרי עם IP מקורי וחדש".

Exciting news! I'm working on a new FPS, and we're hiring. Visit https://t.co/PIhw3iPgLG and check out our careers page. #gamedev #gamedevjobs pic.twitter.com/D0fcN3X8Fk

— John Romero 🤘🏽 (@romero) July 19, 2022

הצוות נמצא כרגע בשלב הגיוס, מה שאומר שהמשחק כרגע בשלבי הפיתוח המוקדמים ביותר, אבל הציוץ של רומרו אומר שהאולפן מתרחב, כלומר העבודה כבר החלה אבל הגיע הזמן להעלות הילוך. אתר האינטרנט של הסטודיו (romerogames.com) מאשר שהמשחק מפותח עם "הטכנולוגיה החדישה ביותר" של Unreal Engine 5.

ג’ון רומרו, אחד מאבות ז'אנר ה-FPS

משיטוט במשרות המוצעות כרגע אין יותר מדי רמזים או מידע, מלבד ההתמקדות של הפרויקט במולטיפלייר. תפקידים רבים מצביעים על התמקדות משמעותית בריבוי משתתפים – הדרישות של המעצב המוביל למשל, כוללות "ניסיון רב" ב"קונסולות הדור הנוכחי או מחשבים אישיים שהכילו רכיב מרובה משתתפים", כמו גם תפקידי ארכיטקט אונליין (Online Architect) ומתכנת מרובי משתתפים בכיר.

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz