Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • ראשי
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

אפל משיקה את טכנולוגיית "מטאל" ל-Mac

איתי בן טוב10 ביוני 20153 תגובות
Apple launches Metal for the Mac
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

Apple launches Metal for the Mac

חברת אפל רוצה שהעיבוד הגרפי במחשביה ישפר לה את תמדית האנטי-גיימינג. טכנולוגיית "מטאל" עשוייה להיות יריית הפתיחה

לסטיב ג'ובס המנוח לא היה כל-כך איכפת ממשחקים ומאיך שהם רצים על המחשבים של אפל, אותו עניינו יותר הקהל העסקי וקהל שמעדיף קונספט ועיצוב מביצועים ומשחקים. למרות זאת בעבר, הוא העיד על עצמו כעל סוג של גיימר כשחשף כי המשחק האהוב עליו הוא Nanosaur, משחק דינוזאורים מגוף שלישי, בו נכנסו שחקנים לנעליו של דינוזאור אינטליגנטי מהונדס גנטית מהעתיד. המשחק שוחרר ב-1998 ל-Mac בלבד.

ג'ובס היה ללא ספק מהפכן ששינה את פני המוסיקה הדיגיטלית ותרבות הצריכה הדיגיטלית לעולמים, ועל חשבון אותה מהפיכה, הפער בין תעשיית הגיימינג לבין מחשבי המק, לטובת ה-PC, רק התרחק.

OS-X-El-Capitan

בליל אמש, במסגרת ההכרזה על מערכת ההפעלה החדשה שלה OS X El Capitan, במהלך כנס המפתחים העולמי שלה (WWDC), יצאה חברת אפל גם בהודעה על השקתה הרשמית של טכנולוגיה בשם "מטאל", אותה הציגה החברה בשנה שעברה ל- iOS, ועכשיו גם ל-Mac. כלי זה מאפשר למפתחים לנצל בצורה מקסימלית את חומרת המעבדים על-ידי ניצול "חלל ריק" שיוצרת OpenGL.

לטענתה, שימוש בכלי זה מביא לשיפור של 50% בביצועים הגרפיים וצמצום של לא פחות מ 40% מצריכת המעבד (יעניק גם חיי סוללה טובים יותר) מה שעשוי לעודד מפתחים לכלול את פלטפורמת המק בפיתוח הבא שלהם.
את הנתונים הללו חשף קרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל, שאמר על הבמה במרכזית WWDC:

כלי ה-Metal נותן שיפור של 50 אחוזים בביצועי עיבוד (גרפי), שיפור של 40 אחוזים ביעילות, ופי 10 שיפור בביצועי ציור (תוכנות עריכה של Adobe למשל).

מנוע אנריל 4 ו-Mac

בזכות ממשק תכנות היישומים (API) של "מטאל" למשל, המשחק הבא של חברת אפיק (Fortnite) כבר מדבר בשפה משותפת עם המנוע הגרפי המעודכן של החברה, Unreal Engine 4.

אפל הדהימה אותנו שוב עם "מטאל" עבור Mac

הציטוט פה למעלה שייך לבילי ברמר מחברת אפיק, שהציג על הבמה דמו של המשחק Fortnite.

[divider]

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
mac Metal Nanosaur WWDC כנס המפתחים העולמי של אפל
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
Yossi Cohen
9 שנים לפני

אני לא מבין מה כזה מדהים בגראפיקה הזו? אפילו בתור גראפיקה מצוירת היא לא משהו

0
0
הגב
MaciSh
9 שנים לפני

טוב שנזכרו באפל שיש מיליוני גיימרים בעולם שיש להם גם מאק!

0
0
הגב
GameRovich
תגובה ל...  MaciSh
9 שנים לפני

מי קונה מאק בשביל משחקים? או אייפון? -_-

0
0
הגב
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz