Batman: Arkham Knight נדחה ל-2015

Batman Arkham Knight תאריך יציאה

דחייתו של האביר האפל: אולי זאת סתם מזימה לדפוק לנו את חג השבועות, אבל רוקסטדי והאחים וורנר הכריזו שהחלק המסיים בסאגת "ארקהאם", Arkham Knight, נדחה לשנת 2015.

כן, כן, זה נכון: באטמן: אביר ארקהאם הוא הקרבן האחרון של מגיפת הדחיות, ומצטרף ל'המסדר: 1886', 'The Division', ול-'וויטצ'ר השלישי' שכולם הולכים לשנת 2015. הסיבה הראשונה שחושבים עליה לאחר דחיית המשחק היא פשוטה: ליטוש ועוד כמה פינישים סופיים כדי שהמשחק יהיה הכי טוב שאפשר. כנראה שבשביל באטמן, הליטוש יהיה מכוון כלפי מכניקת הנהיגה של הבאטמוביל, שמגיעה לראשונה בסדרה.

 

במקור המשחק אמור היה לצאת ב-14 באוקטובר, ויש לציין כי הוא נמצא בפיתוח מאז שחרורו של באטמן: ארקהאם סיטי (Batman: Arkham City), כאשר באטמן: מקורות ארקהאם (Batman: Arkham Origins) שימש ככותר מעבר במהלך הזמן בין ארקהאם סיטי לבין אביר ארקהאם.

באטמן: אביר ארקהאם הוא המשך לעלילת ארקהאם סיטי ומתרחש שנה אחרי אירועי המשחק הזה; הג'וקר מת, באטמן נמצא בשיא היכולת שלו, והעיר גות'אם נמצאת בתקופה של שקט… עד שהדחליל, אחד מנבליו הגדולים ביותר של באטמן מאחד מספר נבלים תחתיו (כולל דו-פרצוף, הפינגווין והארלי קווין) במטרה להרוג את גיבור העל אחת ולתמיד. לא רק זה, נבל חדש מופיע בעיר תחת השם "אביר ארקהאם" (חשבתם ששם המשחק הוא על באטמן?), והוא מצויד בחליפת-על המזכירה בצורתה את חליפתו של האביר האפל.

אז, נפגשים רק בשנה הבאה,  2015 תביא איתה את משחק הבאטמן האולטימטיבי! המשחק מתוכנן להשתחרר למחשב ולקונסולות הפלייסטיישן 4 וה-Xbox One.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

I don't want to say I'm Batman, but I am the Goddamned Batman!!!