The Witcher 3 נדחה לפברואר 2015

The-Witcher-3-Wild-Hunt-HORSE

The Witcher 3: Wild Hunt משחק התפקידים של CD Projekt Red נדחה לתחילת שנה הבאה. האולפן הפולני החליט לקחת זמן נוסף כדי ללטש את המשחק

לאחרונה אנחנו מתבשרים על לא מעט דחיות של משחקים גדולים, משחקי ענק שכל העולם מצפה להם בכליון עיניים ומסיבות כאלה או אחרות, מפתחי המשחק מעדיפים לקחת את הזמן, שזה לא בהכרח רע ולדעתי טוב. למה טוב? כי זה מאפשר לחברת הפיתוח להמשיך וללטש את המשחק שלה עד זוב דם.. מה גם שמדובר במשחקים ענקיים גם בעולם שלהם, ו The Witcher 3: Wild Hunt, האחרון לסדרת The Witcher, הוא משחק כזה. משחק תפקידים אמיתי לדור הבא, שיש הטוענים שהוא גדול יותר מסקיירים ושבתערוכת E3 קטף לא פחות מ-49 פרסים. החברה פרסמה מכתב למעריצים בעמוד הפייסבוק של המשחק שמודיע על הדחיה:

גיימרים יקרים – אנו יודעים שרבים מכם היו רוצים לשחק Witcher 3 מוקדם , מוקדם ככל האפשר ,  אנחנו מצטערים לגרום לכם להמתין זמן רב יותר ממה שתכננתם , אנו מאמינים במשחק שיוכיח כי יהיה שווה לחכות לו ויעמוד בציפיות שיש לכם ממנו: RPG יוצא דופן, אחד הטובים ביותר , המספק שעות רבות של בידור נפלא

לאחרונה בחנו מחדש את מה שהשגנו עד כה, ועמדנו בפני ברירה על תאריך השחרור הסופי של המשחק. ההחלטה שעשינו היתה קשה, וסופו של הדבר ברור ומובן מאליו. יכולנו לשחרר את המשחק לקראת סוף השנה כמתוכנן, אך הגענו למסקנה שכמה חודשים נוספים ייאפשרו לנו להשיג את האיכות שתספק אותנו , את הגיימרים שמבקשים את האיכות.

הסטודיו הדגיש כי הגרסה הסופית תענה על כל הציפיות של מעריצים מכל רחבי העולם , במיוחד שהחודשים הספורים יוקדשו לשיפור המכניקה והתכונות במשחק. CD Projekt Red צפויה להמשיך ולעדכן אותנו  במהלך הכנסים הגדולים למשחקים של השנה, כמו E3 2014 ביוני וגם Gamescom 2014 באוגוסט.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות