שמועה: The Order: 1886 נדחה לפברואר 2015

The-Order 1886

פברואר 2015, זה המועד השמועתי החדש למשחק הבלעדי של סוני, The Order: 1886, שבועיים לקראת תערוכת E3

אחד המשחקים הגדולים של סוני לשנת 2014, הוא כידוע The Order: 1886, או בשמו העברי המסדר: 1886. משחק הפעולה ההיסטורי בגוף שלישי שיהיה סינגל-פלייר בלבד, נחשף לראשונה בתערוכת הגיימינג הגדולה של שנה שעברה,  2013 E3.

המשחק מיועד כרגע לצאת לקראת סוף שנה זו, אך שמועות כרגע מדברות על דחיה של המשחק לשנה הבאה, ואם נדייק, פברואר 2015. אם זה נכון, המשחק מצטרף למשחקים גדולים אחרים שנדחו לאחורנה כמו Quantum Break והכוכב של תערוכת E3 האחרונה, 'The Division'.

סוני חשפה בשבוע החולף סרטון גיימפליי חדש למשחק שמציג גרסה מעודכנת של המשחק, שעדיין נמצא כמובן בשלב הפיתוח, ונראה מעט שונה מהגרסאות הקודמות. שופרו בו מספר אפקטים, אור, צללים והגרפיקה נראית עמוקה יותר.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה נהדר מבחינת גרפיקה, מבחינת יריות נראה לי שיש להם עוד הרבה לשפר. אני זוכר שלפני מספר חודשים IGN פרסמו התרשמות אחרי שהם שיחקו במשחק, והתגובות שלהם לא היו הכי נלהבות. הם התלוננו שמכניקת הירי די חלשה ושהמשחק מקרטע לפעמים. נכון שהמשחק עוד בפיתוח אך כרגע זה נראה כאילו הם עדיין לא טיפלו בבעיות כל כך (אלא אם כן זה שודר בסטרימינג ואז זה מובן).
חבל גם שהם שינו להם את החליפות. בתמונה שהעלתם החליפות הזהובות נראות הרבה יותר יפות. רואים את השינוי בגרפיקה. מקווה שהמשחק יהיה טוב כי בינתיים הוא נראי משחק יריות מגוף שלישי עם יכולת לתפיסת מחסה די בינוני.

נראה משהו טוב
מחכים כבר שייצא!!