סוני חשפה רשמית את קונסולת כף היד שלה – Project Q

שובו של ה-PSP? לא בדיוק, אבל גם סוני רוצה להצטרף לטרנד המחודש של מכשירי גיימינג לכף היד וחושפת קונסולה ניידת משלה שתזרים משחקי PS5

סוני אישרה רשמית שהיא עובדת על קונסולת כף יד של פלייסטיישן שתאפשר סטרימינג של משחקי ה-PS5 שלך. המכשיר החדש הוכרז במהלך אירוע PlayStation Showcase ונקרא Project Q.

"נשיק מכשיר ייעודי המאפשר לך להזרים כל משחק מקונסולת ה-PS5 שלך באמצעות הפעלה מרחוק באמצעות Wi-Fi", אמר הבוס האמריקאי של הפלייסטיישן, ג'ים ראיין, במהלך האירוע. "המכשיר מכונה באופן פנימי 'Project Q', יש לו מסך HD בגודל 8 אינץ' וכל הכפתורים והתכונות של הבקר האלחוטי DualSense."

ליתר דיוק, יהיה לו מסך LCD שמריץ משחקים עד 1080p ו-60fps דרך Wi-Fi, על פי הודעה לעיתונות של סוני, והוא יכלול גם את הטריגרים האדפטיביים וגם את המשוב ההפטי של ה-DualSense. מכשיר כף היד Q אמור לצאת מאוחר יותר השנה, בדיוק כמו אוזניות ה-PlayStation Bluetooth שהוכרזו ביום רביעי, אם כי סוני לא אמרה בדיוק מתי או כמה המכשיר החדש עשוי לעלות. על פי האותיות הקטנות בתחתית המצגת של סוני, משחקים שאתה משחק ב-Q חייבים להיות מותקנים בקונסולת פלייסטיישן 5 עצמה – היא כנראה תוכננה כמלווה ל-PS5 שלך, לא משהו שישחק משחקים באופן מקורי כמו Steam Deck או טלפון או אפילו להזרים אותם מהענן.

עם Project Q, נראה שסוני מגיבה לפופולריות המוגברת של מכשירי כף יד עם תשובה משלה. ה-Nintendo Switch שהחל את כל המהלך ועדיין נחשב למוצר מדהים ופופולרי, אך החומרה שלו כבר מיושנת, ומצטרפים חדשים יותר כמו Steam Deck ו-ROG Ally של Asus, ינסו לתפוס את מקומו.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות