Nintendo Switch OLED הוכרזה ותושק ב-8 באוקטובר

לנינטנדו יש דגם חדש של קונסולת נינטנדו סוויץ' שתושק בעוד 3 חודשים. מסך גדול יותר אך עדיין אין תמיכה ב-4K


אחרי חודשים של שמועות ודיווחים שונים, נינטנדו אישרה דגם חדש של קונסולת  נינטנדו סוויץ' (Nintendo Switch), "דגם ה- OLED" שיגיע אלינו ב -8 באוקטובר עם תג מחיר של 350 דולרים.

ה- Nintendo Switch OLED כולל מסך בגודל 7 אינץ '(לעומת 6.2 אינץ' בדגם הנוכחי) ומעמד מתכוונן רחב יותר. המסך אמנם גדול ונאה יותר אך הקונסולה לא תכלול שיפורי ביצועים או תמיכה ב -4K.

ההודעה מציינת שהקונסולה כוללת נפח זיכרון פנימי של 64GB, שמע משופר ויציאת LAN קווי מובנית, הפלט במצב הטלוויזיה נותר 1080p ובגזרת חיי הסוללה , אין כל שינוי מהדגם הנוכחי. דגם ה- Switch OLED שמוצג כאן בטריילר למעלה יגיע בשתי תצורות צבע: גימור לבן-שחור ואדום / כחול ניאון. כל בקרי ה- Joy-Con הקודמים יהיו תואמים לקונסולה החדשה, מכיוון שנינטנדו אומרת שהדגם החדש ישתמש באותם Joy-Cons.

Nintendo Switch OLED

 

לפני ההודעה הרשמית, לדגם החדש יהיה כאמור מסך OLED בגודל 7 אינץ 'ושבב טגרה (Tegra)מהיר יותר מבית אנבידיה (Nvidia), המסוגל להפיק תצוגת 4K במצב dock. נינטנדו אישרה לאתר  The Verge כי למודל זה "אין מעבד חדש, או יותר זיכרון RAM, מדגמים קודמים של מתג Nintendo." הדגם החדש שוקל מעט יותר ב -93 ק"ג עם Joy-Cons מחובר (מעל .88 ק"ג) והוא באורך 9.5 אינץ'(לעומת 9.4 אינץ'). ההבדל הקטן עדיין מאפשר מסך גדול משמעותית, הודות למסגרת קטנה יותר, אם כי המסך נשאר בתצוגת 720p.

דגמי ה- Switch הנוכחיים נמכרו היטב עד היום. הקונסולה מכרה כמעט 80 מיליון יחידות בסך הכל בשני הדגמים הזמינים, מה שאומר שהיא עקפה כעת את ה- Nintendo 3DS הפופולרי. עזרו לכך, המשחק הפופולרי Animal Crossing: New Horizons שמכר מעל 30 מיליון יחידות בסך הכל.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות