הוכרז: "הנוסע השמיני" חוזר להפחיד אתכם במשחק סינגל פלייר חדש

משחק אימה חדש בסדרת Aliens הוכרז והוא יהיה מבוסס על המנוע אנריל 5

בשנות השמונים היה אחראי הבמאי ג'יימס קמרון לכמה סרטי קאלט, הרבה לפני הצלחותיו עם טיטאניק ואווטאר. כשיצא הסרט "הנוסע השמיני" (Alien) ב-1979 תחת ניצוחו של רידלי סקוט באותו עשור, שנות השמונים, כתב קמרון שלושה תסריטים בו זמנית: "שליחות קטלנית" (Terminator), "שובו של הנוסע השמיני" (Aliens) ואת הטיוטה הראשונית של "רמבו 2". ההצלחה של סרטי הנוסע השמיני הראשונים, סללו את הדרך לאחת מסדרות האימה הפופולאריות בעולם הקולנוע וגם המשחקים. באותו עשור שהיא החלה, היא כבר הניבה את המשחקים הראשונים בסדרה, בתעשיית המשחקים שהייתה תחת שליטתה וקונסולותה של אטארי לפני שפשטה את הרגל.

קולוניאל מרינס – הכשלון הגדול של הסדרה

סדרת Alien התרחבה גם לתת סדרה בשם Predator בהתאם לסרטים שהביאו איתם משחקים חדשים וכך נבחר לו Aliens Vs. Predator 2 ששוחרר בתחילת המילניום לאחד המשחקים הטובים בסדרה, עם ההרחבה הבלתי נשכחת Primal Hunt (בעידן שהרחבות ניתנו בחינם, DLC). המשחקים שנוצרו בהמשך ידעו עליות ומורדות, אחרונים שדיווחנו עליהם, Alien Isolation משנת 2014 ששבר שיאי מכירות אחרי שקודמו Aliens: Colonial Marines בייש את הסדרה.

Aliens – משחק אימה אינטנסיבי לשחקן יחיד

וכעת, הוכרז לו משחק חדש שיהיה מבוסס על המנוע החדש של יוצרת פורטנייט, אפיק גיימס. המנוע אנריל 5 (Unreal Engine 5) הוא הגרסה האחרונה והמרשימה של המנוע הגרפי של החברה. Redfall זו דוגמא אחת ליכולות הגרפיות המנוע:

יש כרגע שפע של משחקי Alien שיצאו או הוכרזו לאחרונה, כולל Aliens: Fireteam Elite וה- Aliens: Dark Descent שהוא משחק אסטרטגיה שצפוי לצאת בשנה הבאה, ועכשיו נוסף לנו משחק נוסף לרשימה. למרות שלמשחק שהוכרז אין עדיין שם רשמי, 20th Century Games הוגיע שהמשחק יפותח על ידי Survios, אולפן שהתמקד בעיקר במשחקי VR שהתקבלו היטב כמו Creed: Rise to Glory ו-Westworld Awakening בעבר. המשחק החדש של Aliens יגיע למחשב, קונסולה ו-VR.

על פי תיאור המשחק באתר הרשמי של Survios, מדובר במשחק אינטנסיבי לשחקן יחיד, משחק אימה אקשן המתרחש ביקום החייזרים האייקוני. משחק החייזרים החדש הזה יכלול קו עלילה מקורי, המתרחש בין שני הסרטים הראשונים, שבו לוחם ותיק קשוח יוצא לנקום נגד הקסנומורפים. המשחק ינצל את מלוא המומחיות של Survios ביצירת חוויות משחק סוחפות ואותנטיות, והוא מפותח עבור המחשב האישי, הקונסולה וה-VR.

תמונה רשמית ראשונה ממשחק הנוסע השמיני הבא

סמנכ"ל דיסני, פיקסאר ומשחקי המאה ה-20, לואיג'י פריור, מבטיח שמשהו "מרתק" מחכה לנו:

היקום העצום של Alien מלא בסיפורים שלא סופרו, והזדמנויות ליצור משחקים מקוריים מרתק. אנחנו נרגשים לעבוד עם צוות כמו Survios שחולק את התשוקה שלנו לחייזרים, ולגרום למעריצים לשקוע בעולמות וחוויות חדשות.

מידע נוסף על כותר הנוסע השמיני החדש ייחשף באירוע קומיקון (Comic-Con) בסן דייגו, שייצא לדרך ב-21 ביולי.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x