מצב קמפיין לשחקן יחיד בסדרת באטלפילד נמצא בעבודה

סיכוי גבוה שמשחק באטלפילד הבא (ואולי הנוכחי?) יכלול גם מצב קמפיין לשחקן יחיד

אולפן חדש של EA בראשותו של היוצר המשותף של סדרת Halo מחפש מנהל עיצוב שיעזור לבנות מסע קמפיין לשחקן יחיד הכולל "סיפורים עשירים ומרגשים עם דמויות בלתי נשכחות ביקום Battlefield", כך לפי תיאור המשרה. הרישום מגיע מאולפן חדש שבסיסו בסיאטל, ארה״ב, שמיועד לפיתוח לסדרת באטלפילד בניהולו של מרקוס להטו (אחד מראשי Bungie לשעבר שאחראית כאמור על סדרת היילו וגם דסטיני).

רישום זה המאשר את העבודה על חוויות קמפיין עבור Battlefield, נרמז בסוף השנה שעברה כאשר EA הודיעה כי מתכוונת ליצור "יקום Battlefield" שיתפרש על פני מספר משחקים מאולפני EA שונים.

"יקום Battlefield" שיתפרש על פני מספר משחקים

על פי תיאור המשרה, מנהל העיצוב של המשחק יפעל ל"עיצוב החזון של קמפיין Battlefield חדש", ו"יהיה אחראי על עיצוב המשימה, הנרטיב, מכניקת המשחק והמערכות כדי ליצור את החוויה האיכותית ביותר האפשרית". ״מנהל העיצוב יצטרך לאמץ את עקרונות הליבה של זיכיון Battlefield ולוודא שהם שזורים דרך כל השכבות של קמפיין לשחקן יחיד המעוצב בצורה מופתית".

בעוד ש-Battlefield כזכיינית מזוהה בדרך כלל עם כאוס מולטיפלייר רב-משתתפים בקנה מידה גדול, רוב הכותרים המאוחרים בסדרה כללו באופן מסורתי גם מצבי קמפיין. עם זאת, Battlefield 2042, הכותר האחרון בזיכיון (ביקורת שלנו כאן) שהושק בקול תרועה בשנה שעברה וזכה לביקורות בינוניות, לא. כך שאולי EA עשויה להפתיע עם מצב קמפיין למשחק שמנסה להתאושש מאז ההשקה, אולם הסיכוי שזה יקרה, נמוך.

EA ממשיכה לתמוך בבאטלפילד 2042

Battlefield 2042 קיבל לאחרונה את העונה הראשונה של תוכן חדש, כאשר המפתח DICE ניצל את הזמן מאז השקת המשחק בנובמבר 2021 כדי להביא שיפורים כמעט לכל היבט של המשחק, החל ממכניקת הירי ועד עיצוב מפה. למרות השמועות לפיהן EA ו-DICE מתכננות לעשות רק את המינימום ההכרחי בכל הנוגע לתמיכה ב-Battlefield 2042 לאחר ההשקה, EA דחתה אותן על הסף. DICE אישרה לאחרונה שהיא "תסיים" את מצב ה-Hazard Zone של המשחק, מצב מבוסס קבוצה, דמוי קרב מלכותי, שלצד All-Out-Warfare ו-Battlefield Portal היוו את אחד משלושת עמודי הליבה של המשחק.

DICE הוציאה היום (6.7) עדכון חדש לגמרי (פאץ' 1.1) של Battlefield 2042, המספק עשרות תיקונים ושיפורים וכן כמה תוספות חדשות.

המנג'רית החדשה של DICE, רבקה קוטאז, ניסתה לאחרונה להסביר מה קרה עם ההשקה של Battlefield 2042, ואמרה ש"כולם היו מאוכזבים". מוקדם יותר מהצהרה זו, דווח משיחת פגישה פנימית של 'Town Hall' כי ב-EA האשימו בעקיפין את ההשקה המפתיעה של Halo Infinite. במקביל סיפרה חברת EA למשקיעים מידע כלכלי בדו״ח הכספי האחרון שלה ובו עולה כי Battlefield 2042 לא עמד בציפיות הפנימיות של החברה, אך החברה לא ציינה מספרי מכירות ספציפיים.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x