פרסומת

EA: באטלפילד 2042 נכשל בגלל Halo Infinite

שלב התירוצים: בכירה ב-EA טוענת כי ההשקה הלא מוצלחת של באטלפילד 2042 קשורה לקורונה המתמשכת וגם לתזמון השקת "היילו" המוצלחת

אז קודם כל, EA סוף סוף הכירה בהשקה המאכזבת של Battlefield 2042 בשיחת הפגישה הפנימית האחרונה של 'Town Hall', שהתקיימה ב-15 בפברואר. שיחות רבעוניות אלו מטרתן לספק עדכונים מרכזיים של החברה על העסק על ידי הסתכלות על העבר, ההווה ובעיקר העתיד.

הדיווח מגיע מהאתר XFire.com, בו נטען שמנהלת האולפנים הראשית של EA, לורה מייל (Laura Miele), קיימה פורום מוקדם יותר השבוע כדי לדון ב- Battlefield 2042.

בשיחה שנמשכה ככל הנראה כ-20 דקות, לורה ומנהלי EA אחרים דנו מדוע ההשקה של Battlefield 2042 בנובמבר האחרון הייתה כל כך מאכזבת.

באג מיני רבים בבאטלפילד 2042

"השקת המולטי של Halo Infinite הפתיעה אותנו"

עבור לורה, לפי הדיווחים, זה מסתכם בשני דברים מרכזיים: Halo Infinite והקורונה. לורה מאמינה שבעוד ש"הקבלה הביקורתית המוקדמת ל-Battlefield 2042 הייתה טובה" , ההשקה המפתיעה של Halo Infinite, שרכיב מרובה המשתתפים המלוטש שלו שוחרר במפתיע ב-15 בנובמבר, ימים ספורים בלבד לפני ש-Battlefield 2042 הושק לאחר שנדחה ב-19 בנובמבר, טרפה את הקלפים.

המולטיפלייר של Halo Infinite – כותר מלוטש

היבט נוסף להשקה הגרועה של Battlefield 2042 הוא מגיפת הקורונה המתמשכת. מנהל בכיר באולפנים של EA הדגיש את העבודה מהסביבות הביתיות כמאתגרות במיוחד במהלך הפיתוח של Battlefield 2042, והוסיף שהוא יצר יותר "משתנים חדשים בפיתוח ממה שחווינו אי פעם בעבר".

מעצב ראשי לשעבר: "אני נדהם מהטעויות של המשחק החדש"

היו הרבה דיבורים מצד הצרכנים והמפתחים כאחד על Battlefield 2042 מאז שהושק בשנה שעברה. ממוצע ציוני הגולשים של מהדורת ה-PC בחנות של סטים, היה מהנמוכים ביותר שידעה הסדרה , ועומד כעת על ממוצע של 3/10.

עצומה להחזר כספי על המשחק זכתה ליותר מ-200,000 חתימות ובכיר לשעבר (המעצב הראשי דייויד גולדפרב) שעבד על המשחקים Battlefield 3 ו-Bad Company 2, טען שהוא "נדהם" מ"הטעויות" של המשחק החדש.

עם זאת, EA הצהירה כי היא "מחויבת לחלוטין" לשיפור Battlefield 2042 עם עדכונים חדשים במהלך החודשים הקרובים.

מקור: XFire.com

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close