דלף לרשת: Modern Warfare 2 Remastered יושק מחר רשמית (עדכון)

ללא כל הכרזה מוקדמת, אקטיביז'ן צפויה להשיק גרסת רימסטרס לאחד ממשחקי קול אוף דיוטי הגדולים בכל הזמנים, Call of Duty: Modern Warfare 2. קמפיין בלבד

{עדכון: החידוש ל-Modern Warfare 2 שוחרר רשמית לפלייסטיישן 4 (PS4- לינק לחנות) במחיר של 20 דולרים, ויגיע ב-30 באפריל לאקסבוקס ולמחשב}

 

מאז שכבש את ליבם של המעריצים והפך עם השנים לאחד ממשחקי קול אוף דיוטי הטובים בהיסטוריה, כזה שעשה הכל נכון, שילהב את מעריצי הסדרה בקמפיין אפי ומולטי היסטרי, הוא חוזר. Call of Duty: Modern Warfare 2 בגרסת מסטרס, עם מצב קמפיין בלבד יושק רשמית ב-31/3.

Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered

השמועות האחרונות על רישום דירוג המשחק בקוריאה היו נכונות ועל פי ההדלפה האחרונה שהגיעה מחנות ה-PS גרמניה, שם עלה המשחק למכירה ולאחריו הועלה סרטון השקה (באיכות נמוכה) שדלף לרשת, MW2 חוזר אלינו בשנית אחרי עשור ושנה, עם המשך העלילה בכיכובם של Soap MacTavish וקפטן פרייס עם הפרק הידוע לשמצה שהיכה גלים בזמנו, "No Russian". צפו בטריילר הרשמי:

להבדיל מההשקה הקודמת ב-2016 של Call of Duty 4: Modern Warfare remaster, הרימסטר החדש לא מכיל מצב מולטי אלא רק את הסינגל של המשחק המקורי, ועד שזה יקרה תוכלו להנות מכמה מפות של Modern Warfare 2 ששוחררו כרימסטר למשחק החדש MW.

הגרסה החדשה והמעודכנת צפויה לעלות 20 דולרים והיא מביאה איתה שיפורים רבים בגרפיקה, אנימציות, טקסטורות, תאורת HDR ועוד. בנוסף, ולזה אקטיביז'ן בהחלט מכוונת, כל מי שירכוש את הגרסה המחודשת של MW2 יקבל תוספות וסקין מיוחד של גוסט (UDT Ghost Skin) לבאטל רויאל החינמי שלה WarZone, שעד כה מסתמן כסיפור הצלחה.

 

Modern Warfare 2 Remastered שוחרר ל-PS4 ב-31 במרץ וישוחרר לאקסבוקס ולמחשב האישי ב-30 באפריל.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות