דיווח: אקטיוויז'ן צפויה להכריז על Warzone 2 ממש בקרוב

פרטים חדשים על "Call of Duty: Warzone 2" דלפו באמצעות תדרוך כביכול על ידי אקטיוויז'ן, ויש סיכוי ש Modern Warfare 2 יושק בסמוך אליו

האתר בלומברג דיווח לאחרונה כי חברת אקטיוויז'ן (Activision Blizzard) עובדת כעת על שלושה משחקי Call of Duty, שמיועדים לקונסולות ה-Xbox וגם לפלייסטיישן (למרות שהחברה נרכשה ע"י מיקרוסופט בעסקת ענק). אינפיניטי וורד (Infinity Ward), המפתחת המקורית של הסדרה, כביכול עובדת על משחק המשך ל-Modern Warfare משנת 2019, טריארק (Treyarch) מפתחת משחק חדש, ויש גם כותר המשך ללהיט הבאטל רויאל וורזון (Warzone) שנמצא בפיתוח.

המדליף הידוע טום הנדרסון טען אמש באמצעות ציוץ בטוויטר כי אקטיוויז'ן אישרה את קיומו של Call of Duty: Warzone 2 בפגישה בדלתיים סגורות עם יוצרי תוכן. הנדרסון לא סיפק מידע על מתי החברה עשויה לחשוף את משחק ההמשך של הבאטל רויאל הפופולארי אך זה עשוי לקרות בכל רגע. הנדרסון טוען ש"האמברגו עבור Warzone 2 יסתיים ב-11 בפברואר", שזה היום.

הנדרסון גם טען למספר פרטים נוספים מהפגישה (כביכול) עם יוצרי התוכן. ראשית, Warzone 2 נבנה מחדש "מהיסוד" עקב מגבלות טכניות ובעיות במשחק המקורי. אחת מהמגבלות הללו הייתה מחוון ה- FOV (האפשרות להרחיב את שדה הראייה במשחק) שמעולם לא היה זמין עבור וורזון בגרסת הקונסולות, אך ככל הנראה כל זה משתנה עם Warzone 2, שכן על פי הדיווחים מחוון FOV לקונסולות יהיה זמין בהשקה. בעיה נוספת שנרמזה היא על כך שהאינטגרציה בין וורזון לבין "מלחמה קרה" (Black Ops Cold War) פגעה בחוויית הבאטל רויאל.

עוד טען הנדרסון כי אקטיוויז'ן התחמקה משאלה לגבי השקת Warzone 2 הן בפלטפורמות הקונסולות הנוכחיות (PS5 | XSX)  והן בפלטפורמות הדור הקודם (Xbox One, PS4). אמנם אין פה רמז או אישור בשום אמצעי, אבל יכול להיות פשוט ש-Warzone 2 ידלג על קונסולות PS4 ו-Xbox One בגלל המגבלות הטכניות של קונסולות הדור האחרון, ואקטיוויז'ן תבחר בהשקה בלעדית לדור החדש ב-PS5 וב-Xbox Series X , בנוסף ל-PC כמובן.

למרות שהנדרסון טען לאחרונה ש-Warzone 2 "יגיע ביחד עם Modern Warfare 2", הוא די נסוג מכך ואמר כי זה אפשרי אך אין לו מספיק מידע לגבי זה.

בשבוע שעבר הודיעה אינפיניטי וורד שהיא אחראית על פיתוח המשחק "Call of Duty 2022", שם לא סופי כמובן. אינפיניטי צייצה בטוויטר ש"דור חדש של Call of Duty" יגיע בקרוב, מה שמרמז על הכרזה מוקדמת מהצפוי.

מה שדי בטוח זה שכותר ההמשך של קול אוף דיוטי משנת 2019 (Modern Warfare) יושק מאוחר יותר השנה ב-2022, ואם חלק מההטענות של הנדרסון נכונות, נוכל לקבל בחבילה אחת את הבאטל רויאל הבא- Warzone 2.

למרות שעדיין לא הוכרז רשמית, מסתובבות שמועות ברשת על כך שהמשחק הבא בסדרה ייקרא "Modern Warfare 2". בסך הכל זה הגיוני ככותר המשך, רק שבשנת 2009 יצא משחק בסדרה בשם "Call of Duty: Modern Warfare 2", שעד היום נחשב לאחד הגדולים בסדרה. אני אשמח דווקא להמשך של גוסט (Call of Duty: Ghosts 2)…


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות