עונה 2 של Fall Guys נוחתת השבוע

פול גייז עונה 2 תגיע השבוע: אבירים, קוסמים ודרקונים יחכו לכם כמו גם סיבובים חדשים ומכשולים מאתגרים


גם אם נראה שההתרגשות מלהיט הקיץ Fall Guys פחתה, תהיו בטוחים שהעניינים עומדים להתחמם שוב, כאשר עונה 2 תושק רשמית בחמישי הקרוב! עונה 2 של המשחק Fall Guys נחשפה לפני כחודש באירוע- “Gamescom Opening Night Live”, והיא תחזיר אותנו כמה מאות שנים אחורה לתקופת ימי הביניים. תוכן חדש כולל תלבושות בנושא ימי הביניים כמו דרקונים, אבירים וקוסמים, כמו גם סיבובים חדשים עם מכשולים מאתגרים.

לאלה מיכם שעדיין לא הגיעו לגבהים המסחררים של רמה 40, מעניקה המפתחת מדיטוניק (Mediatonic) "תהילה כפולה" (DOUBLE FAME) על כל הפעילויות שלכם במשחק, רק כדי לקצר לכם את התהליך עד שתגיע העונה החדשה. להלן עיקר הפיצ'רים החדשים בעונה 2:

  • סיבובים חדשים – שמציעים את המכשולים הפרועים ביותר עד כה ומגוון מכניקות חדשות לבדיקת המידה והמיומנות שלכם
  • אפשרויות התאמה אישית חדשות – תגי שמות ובאנרים חדשים מגיעים כדי לעזור להפגין את האישיות הנפלאה שלכם
  • תלבושות – צפו במאפיינים האחרונים של ערכות הלבוש החדשות, כולל שיתופי פעולה מרגשים ומהדורה מוגבלת כדי לשמור על מראה ייחודי
  • Party falling – לעולם לא תיפלו לבד! תורו עם חברים, ותיפלו איתם גם
  • ועוד – יותר, יותר, יותר.

Fall Guys: Ultimate Knockout הוא הלהיט של הקיץ הנוכחי ומכר עד כה למעלה מ-7 מיליון עותקים רק בסטים. פול גייז שבר גם שיא בכך שהפך למשחק שהורד הכי הרבה פעמים דרך ה-PS Plus ל-PS4.

אחרי העדכון הקודם  מתכוונת המפתחת להמשיך ולתמוך בקהילה ולהחזיר לה אהבה. השיתוף פעולה עם חברת Valve שבבעלותה חנות המשחקים סטים, הניב לנו דמויות כמו גורדון פרימן וסקאוט מ-TF2, והאחרון P-Body מהמשחק פורטל 2 (Portal 2).

עונה 2 של Fall Guys: Ultimate Knockout תנחת ביום חמישי הקרוב, ה-8 לאוקטובר, 2020.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות