פורטנייט: ברונו מארס ואנדרסון פאאק (Silk Sonic) מצטרפים למשחק

שני זמרי ה-R&B סילק סוניק (Silk Sonic) וחברת Epic משתפים פעולה והם בדרך אל משחק הבאטל רויאל הפופולארי פורטנייט. היכונו לשלל סקינים ואייטמים ייחודיים שלהם במשחק


סילק סוניק (Silk Sonic) וחברת אפיק הכריזו על שיתוף פעולה של הרכב ה-R&B שיסלול את הדרך להבאתם כדמויות במשחק הבאטל רויאל הפופולארי- פורטנייט (Fornite). דמויותיהם של ברונו מארס ואנדרסון פאאק יתווספו למשחק עם סטים של תלבושות ואביזרים (סקינים) בחנות הדיגיטלית של פורטנייט החל מה-10 בפברואר.

לגיימרים שלא יכולים לחכות שבוע, החל מיום שני הקרוב, ה-7 בפברואר , שחקנים יוכלו להתחרות בגביע הסילק סוניק ובאפשרות להרוויח את הדמויות של הצמד, כמה ימים לפני כולם. על מנת לזכות באמת באייטמים ובתלבושות מבעוד מועד, על השחקנים לסיים 10 משחקים בטווח זמן של 3 שעות.

View this post on Instagram

A post shared by Fortnite (@fortnite)

יש גם תחנת רדיו

בנוסף לתלבושות ולאייטמים, השותפות בין אטלנטיק רקורדס (Atlantic Records) ופורטנייט היא חלק מ"סדרת האייקונים" שתכלול גם תחנת רדיו "אייקון רדיו" (“Icon Radio”) שתכלול בעיקר שירים של אמנים שכבר התארחו בעבר במשחק הבאטל רויאל. מצד שני, חברת אפיק רכשה את המפתחת של "גיטר-הירו", אז צפו להפתעות נוספות בהמשך.

שני הזמרים מוכרים לשחקני פורטנייט, פאק השתתף ב "סדרת קונצרטים של Spotlight" במשחק בספטמבר 2020 ו"Leave the Door Open Emote" של מארס הופיע לראשונה במשחק באפריל 2021. סדרת Icon Series הציגה בעבר שיתופי פעולה עם אריאנה גרנדה ומרשמלו, בין היתר.

סילק סוניק הוא צמד סופרגרופ בסגנון R&B המשלב בעיקר סגנון המזוהה עם שנות ה-60 תחילת ה-70 – מוטאון רקורדס. הסינגל הראשון של הצמד, "Leave the Door Open", יצא לאור ב-5 במרץ 2021 וזכה להצלחה גדולה. אלבום הבכורה שלהם בשם "An Evening with Silk Sonic" שוחרר בנובמבר 2021 והצליח לעמוד בציפיות הגבוהות ממנו והוא נחשב לאחד האלבומים המצליחים של שנה שעברה.

מקור: billboard


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות