Halo Infinite יושק בזמן אבל בצורה חלקית

ללא Forge, ללא קואופ לקמפיין וללא מסך מפוצל ל-PC, כך יושק המשחק הגדול הבא של מיקרוסופט


לאחר אינספור עיכובים ודחיות, סוף סוף אנחנו מתקרבים להשקה המיוחלת של משחק חדש בסדרת "היילו"- Halo Infinite. זה יקרה בעונת החגים השנה, שנמצאת ממש מעבר לפינה, אך נראה כי ההשקה הגדולה תגיע בצורה חלקית. בעדכון הפיתוח האחרון של Halo Infinite, ראש הקריאייטיב של Halo Infinite, ג'ו סטטן, מאשר כי Halo Infinite יחסר גם את שיתוף הפעולה של הקמפיין וגם את הפורג' (Forge) בהשקה.

סדר העדיפויות הראשון שלנו הוא לוודא שהמשחק עומד ברף האיכות הנכון בכל הפלטפורמות – מכשירי Xbox, מחשב וכל תצורותיו. כשהסתכלנו על שתי החוויות האלה, הקואופ בקמפיין ופורג', החלטנו שהן פשוט לא מוכנות. וכסטודיו אנחנו לא רוצים להשיק דברים אם הם לא מוכנים. לכן, אנו נשמור את הקואופ של הקמפיין ופורז 'בתנור עוד קצת וכאשר הם יהיו מוכנים, אנו הולכים לשחרר אותם כחלק ממפת הדרכים העונתית שלנו בשנה הבאה.

בחלק אחר בסרטון, המפיק סם הנשו מזכיר גם את היעדרותו של מסך מפוצל למחשב האישי בעת ההשקה (הפיצ'ר יהיה זמין בקונסולות Xbox). חלק מהתכונות הללו מתוכננות להגיע במהלך עונה 2 ופורז' של עונה 3. כל עונה של Halo אמורה להימשך בערך 3 חודשים.

מפתחת המשחק, 343, מתכננת בדיקה טכנית נוספת בקנה מידה גדול לפני ההשקה. להבדיל מהבדיקות הקודמות , שהתמקדו בעיקר במשחקים מול בוטים, הנשו מאשר כי הבדיקות הבאות יכללו התאמות מלאות של 4v4 ו- Big Team Battle PvP.

Halo Infinite נדחה

חבילת ה- Halo Infinite MP החינמית תושק לצד משחק הליבה לשחקן יחיד ב- Xbox Series X | S, Xbox One,וגם ל-PC מתישהו בעונת החגים. 343 מבטיחה כי תאריך השחרור בפועל ייחשף "בקרוב מאוד".



 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות