Call of Duty: Vanguard עדיין לא הוכרז רשמית אך צפוי לנחות עוד השנה

קול אוף דיוטי הבא ישוחרר בעונת החגים כמו בכל שנה, רק שאקטיויז'ן לא ממהרת להכריז עליו. הנה מה שאנחנו יודעים על Call of Duty: Vanguard


סדרת קול אוף דיוטי (Call of Duty) צפויה לחזור השנה (שוב) למלחמת העולם השנייה (WWII), אך פרטים הנוגעים למועד חשיפת הכותר הבא בסדרה עדיין לא ידועים. בדומה לבלאק אופס האחרון (Call of Duty: Black Ops Cold War), רמזים ופרטים צפויים להופיע בבאטל רויאל- Call of Duty: Warzone באמצעות אירוע במשחק. מפתחת המשחק הבא היא Sledgehammer Games, זו שאחראית על WWII.

 

בשנים קודמות, כותר חדש בסדרת קול אוף דיוטי נחשף באופן קבוע בחודשים אפריל-מאי של כל שנה, אך מאז ששוחרר וורזון והפך להצלחה ענקית, מפת הדרכים של אקטיויז'ן (Activision) השתנתה. בלאק אופס האחרון הושק זמן קצר לאחר שנחשף והוטמע בהצלחה במפת רדנסק (Verdansk). שחקני Warzone זכו לחזות בכמה אירועים בתוך המשחק מלווים בטריילרים, פיצוצים גרעיניים, ועוד רבים שהועברו לאורך ודרך המשחק. שמועה אחרת גורסת כי אחת המפות האייקוניות של הסדרה, טרמינל (Terminal מ-MW2) תעשה קאמבק.

לא בטוח ששם הכותר יהיה Call of Duty: Vanguard, אבל זה מה שרוב האתרים בעולם מניחים שיהיה, למרות שעד כה לא היה שום גילוי רשמי מאקטיויז'ן, הקהילה קיבלה הדלפות בנוגע לתוכן אפשרי. מדליף Call of Duty הידוע המכונה Alaix COD חשף סרטון שמע מעניין שרומז למה שהמעריצים יוכלו לצפות בחודשים הקרובים. בהקלטת השמע, נשמע צליל של שלקוח מהמשחק MW2 המתריע מפני תקיפה AC-130 נכנסת. מדובר בקילסטריק (killstreak) אייקוני עבור מעריצי ה- MW2, ורבים מאמינים שזה עשוי להגיע בחשיפה של Call of Duty Vanguard.

הכותר האחרון בסדרה שעסק במלחמת העולם השנייה היה Call of Duty: WWII, משחק ששוחרר ב- 2017. המשחק זכה אמנם לאהדת המעריצים ולהצלחה במצב המולטי שלו אך נזנח די מהר לטובת Call of Duty: Black Ops 4 העתידני והנוצץ, שנזנח עוד יותר מהר לטובת Call of Duty: Modern Warfare הבומבסטי, שהביא מנוע חדש שסיפק את היסודות ל- Warzone.

Call of Duty Vanguard, אם זה יהיה שמו ( CoD: WWII-2 אולי?) צפוי לקבל הכרזה במהלך אוגוסט ולצאת לדרך בהמשך השנה. Call of Duty: Warzone ייקח חלק בתהליך החשיפה, ומה שבטוח זה שוורזון ימשיך לנהל את הסדרה ולהיות זה שיכריע את עתידה.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות