NVIDIA הכריזה כי ה-DLSS מגיע ל-Warzone

NVIDIA הודיעה כי טכנולוגיית DLSS מגיעה כעת ל- Call of Duty Warzone ומאפשרת לשחקנים להשיג ביצועים טובים יותר


הקרב הגדול של חברות כרטיס המסך נמצא בעיצומו, ורק אתמול ראינו הכרזות חדשות מצד NVIDIA עם כרטיס חדש (RTX 3060 12GB) ורמזים מחברת AMD על כרטיסי RX 6700. ההכרזות הגדולות של השנה שעברה כבר מאחורינו, אך עדיין, למרות שקשה להשיג כרטיסי מסך מהדור החדש, המלחמה על כיסו של כל גיימר נמצאת בעיצומה. מה שנשאר להילחם עליו זה הכדאיות, הטכנולוגיות השונות של כל יצרנית ופה נכנסת NVIDIA לתמונה עם טכנולוגיה שעושה פלאים בביצועי משחקים.

DLSS מגיע (סוף סוף) ל-Warzone

אחד ממשחקי האונליין היותר פופולאריים של עידן הקורונה הוא ללא ספק Call of Duty Warzone. משחק הבאטל רויאל הממכר של אקטיויז'ן הצליח לסחוף אחריו מיליוני שחקנים ברחבי העולם, וכעת חברת NVIDIA הודיעה כי תכונות DLSS יגיעו גם ל- Call of Duty Warzone. המשחק הנוכחי בסדרה, Black Ops: Cold War כבר נהנה מטכנולוגיה זאת, מה שמאפשר לשחקנים לקבל ביצועים הרבה יותר גבוהים. שני המשחקים התאחדו לאחרונה למשחק באטל רויאל אחד, עם עונה ראשונה.

טכנולוגיית ה- DLSS של NVIDIA מסייעת לגיימרים שבבעלותם כרטיסי גרפיקה מסוג RTX לקבל FPS (פריימים לשנייה) הרבה יותר גבוה בזמן המשחק מאשר שהיה אפשרי בעבר. משחקים כמו Cyberpunk 2077 יכולים לראות בוסט ביצועים של עד 60% עם הטכנולוגיה, מה שהופך אותה לשימוש חובה עבור כל גיימר במסכים עם קצב רענון גבוה. טכנולוגיה זו קריטית במיוחד עבור גיימרים המתקשים להגיע ל- 60 FPS, אך עם כרטיס מסך של NVIDIA, זה אפשרי.

באזורים בוורדנסק שבהם אתה חווים FPS נמוך יותר, הגדרה זו אמורה לעזור לכם באופן דרסטי לקבל עוד כמה וכמה פריימים, במיוחד באזור מרכז העיר. עם DLSS, גיימרים יוכלו פחות להתפשר, כלומר הם יוכלו להשתמש ברזולוציות והגדרות גבוהות יותר תוך שמירה על פריימים גבוהים.

לדברי המפיק הבכיר אריק לבואה, "אנחנו (Beenox) היינו נרגשים להביא את NVIDIA DLSS ל- Call of Duty: Black Ops המלחמה הקרה השנה. זו הייתה תוספת נהדרת עבור השחקנים שלנו להגדיל את ביצועי המשחק שלהם במחשב האישי ואנחנו מצפים להביא את זה ל- Warzone. " כרגע איננו בטוחים לגבי תאריך השחרור של תכונה זו אך נעדכן כאשר נשמע עוד.

מה זה DLSS?

DLSS (או Deep Learning Super Sampling) היא למעשה טכנולוגיה מרשימה של Nvidia הבלעדית לכרטיסי RTX המשתמשת בלמידת AI בכדי לחזות כיצד מסגרות ומשטחים במשחק צריכים להיראות והטכנולוגיה יודעת להזין אותם אליך בזמן אמת. כתוצאה מכך גיימרים זוכים לקבל תמונה יפה יותר שלא פוגמת ב- fps . התכונה הזאת כאמור, כבר קיימת ב- Call of Duty: Black Ops – Cold War וגם בפורטנייט ובסייברפאנק 2077.

מקור: nvidia.com


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות