צפו בטריילר ההשקה הרשמי לפלייסטיישן 5 (PS5)

סוני משחררת את טריילר ההשקה לקונסולת הדור הבא שלה- Playstation 5 שלוקח אותנו לחלל


סוני חשפה את הפרסומת הרשמית שתלווה את פלייסטיישן 5 בהשקה ברחבי העולם תוך מספר שבועות בלבד מהיום. על פי השותף הקריאטיבי האסטרטגי החדש של הענק היפני טראוויס סקוט, הפרסומת בת הדקה מלאה בקליפים מעוררי השראה לפני שהם לוקחים את הצופה לחלל. לאחר מכן הוא נחתם עם תווית השיווק החדשה: "למשחק אין גבולות" (Play Has No Limits). צפו:

https://www.youtube.com/watch?v=t12x7k_oecc&ab_channel=PlayStation

בבלוג הרשמי של הפלייסטיישן, אריק למפל, סגן נשיא בכיר לשיווק הפלייסטיישן העולמי, SIE, את תהליך החשיבה שמאחורי פרסומת הטלוויזיה העולמית. לדבריו, "הפרסומת מתרכזת סביב רעיון החקר. יש רצון בכולנו לחקור ולגלות אפשרויות חדשות, בין אם זה במשחקים או בחיי היומיום שלנו. כולנו רוצים ללכת למקומות. מקומות שמעולם לא היינו, רואים את מה שמעולם לא נראה.

עוד הוסיף כי "אנו מספרים את הסיפור על ידי כבוד לחוקרי העבר שעמדו על סף הלא נודע וחלפו מעבר לגבולותיהם כדי להשיג את יוצא הדופן". למפל אמר גם כי הפרסומת נועדה להעביר תחושה של "אפי ואייקוני" כשהיא חוגגת את המחויבות של סוני לדחיקת גבולות המשחק.

פלייסטיישן 5 PS5 מחיר

לקריאה נוספת:

אנחנו רק כמה שבועות מהשקת הפלייסטיישן 5 בעולם, וגם בישראל. המכירה המוקדמת בישראל של הפלייסטיישן 5 החלה כבר ב–25 בספטמבר, כך על פי יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.

מקור: PlayStation Blog


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close