פרטים חדשים ותמונות חדשות מ-Halo 4 למחשב האישי נחשפו

Halo 4 הוא המשחק האחרון למחשב האישי במסגרת האוסף The Master Chief Collection. נחשפו תמונות חדשות ויש גם פרטים חדשים


Halo 4 הוא המשחק השישי והאחרון שמגיע למחשב באמצעות Halo: The Master Chief Collection. המשחק זמין כעת לבודקים (טסטרים), כך שהגרסה הסופית עדיין רחוקה מעט. בזמן שאנחנו נמשיך לחכות לעוד עדכונים וליציאה הסופית של המשחק, המפתחת 343 שיתפה תמונות מרהיבות חדשות מ- Halo 4 בגרסת המחשב וסיפקה למעריצים קצת יותר מידע על שלב הפיתוח.

Halo 4 למחשב- נראה מרהיב

החל מהתמונות, צילומי המסך מציגים כמה מיקומים מהקמפיין של Halo 4. היה צריך להקטין את התמונות לצורך פרסום, אך 343 הוידעו למעריצים, "תאמינו לנו, זה נראה מפואר ב 4K 60fps".

הגדרות גרפיקה חדשות

המהדורה הרשמית של Halo 4 למחשב האישי תשמש גם כהקדמה של הגדרות גרפיקה חדשות. מנהל העיצוב מקס סלאגור אמר כי אלה יכללו את היכולת להתאים את gamma והפרטים של ממשק המשתמש (UI) ללא תלות בגאמת המשחק ובפירוט, לצד אפשרויות חדשות כמו איכות גרפיקה, איכות צללים, איכות אפקטים, איכות פרטים וסינון אניסוטרופי (anisotropic filtering).

Halo 4 למחשב- שלל הגדרות גרפיקה מתקדמות

בנוסף, תהיה התאמה אישית מורחבת. עבור Halo 4 באופן ספציפי, השחקנים יוכלו להתאים אישית חלקי שריון בודדים ותוכלו לראות תצוגה מקדימה של זה בתמונה למטה. לבסוף, Halo 4 יציג סקינים חדשים לנשקים לצד כאלו שהופיעו במקור לפני 4 שנים.

סקינים לנשקים – בהיילו 4 ל-PC

המשחקים ששוחררו עד כה ל-The Master Chief Collection הם Halo: Reach, Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, ו- Halo 3: ODST. ניתן לרכוש משחקים אלה בנפרד או באמצעות חבילה. מיקרוסופט לא מתכוונת להוסיף את Halo 5 לאוסף הראשי, לא במחשב האישי או ב- Xbox One.

מיקרוסופט מתכוונת לעדכן את האוסף The Master Chief Collection ל- Xbox Series X / S כדי לתמוך ב- 120fps / 4K. לא שזו נחמה לדחייה של הכותר הבא בסדרה “Halo Infinite“, שישוחרר רק בשנה הבאה.

מקור: halowaypoint


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות