'Winter Knockout': טיזר ראשון לעונה 3 לפול גייז

עונה 3 של פול גייז תתמקד בעונה הנוכחית שבחוץ, חורף ותיקרא 'Winter Knockout'. טיזר ראשון לקראת החשיפה


מדיאטוניק (Mediatonic), מפתחת אחד המשחקים המצליחים של השנה, Fall Guys: Ultimate Knockout, רומזת על העתיד לבוא במשחק וידאו הפופולרי המקוון מרובי המשתתפים Fall Guys: Ultimate Knockout.

עונה 3, שהיא העונה הבאה תיקרא 'Winter Knockout' ותמקד בנושא חורף ותלבושות הקשורות אליו, עם יותר צבעי כחול קרח. תמונת הפאזל הראשונה חשפה תלבושות חדשות כמו פינגווין, איש שלג, נרוול (narwhal) ותלבושת אחרת הקשורה איכשהו לחורף.

אנחנו נמצאים בעיצומה של עונה 2 של המשחק Fall Guys שנחשפה לראשונה באירוע- “Gamescom Opening Night Live”, ולוקחת אותנו כמה מאות שנים אחורה לתקופת ימי הביניים. תוכן חדש כולל תלבושות בנושא ימי הביניים כמו דרקונים, אבירים וקוסמים, כמו גם סיבובים חדשים עם מכשולים מאתגרים.

Fall Guys: Ultimate Knockout הוא הלהיט של הקיץ הנוכחי ומכר עד כה למעלה מ-8 מיליון עותקים רק בסטים. פול גייז שבר גם שיא בכך שהפך למשחק שהורד הכי הרבה פעמים דרך ה-PS Plus ל-PS4.  אחרי העדכון הקודם  מתכוונת המפתחת להמשיך ולתמוך בקהילה ולהחזיר לה אהבה. השיתוף פעולה עם חברת Valve שבבעלותה חנות המשחקים סטים, הניב לנו דמויות כמו גורדון פרימן וסקאוט מ-TF2, והאחרון P-Body מהמשחק פורטל 2 (Portal 2).

Fall Guys: Ultimate Knockout זמין כעת במחשב דרך באמצעות סטים, PS4 ו- PS5.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x