חוזרים לימי הביניים: עונה 2 של פול גייז נחשפה

אבירים, קוסמים ודרקונים מגיעים לעונה השנייה של פול גייז (Fall Guys season 2)


עונה 2 של המשחק Fall Guys נחשפה באירוע- “Gamescom Opening Night Live”, ואנחנו חוזרים כמה מאות שנים לתקופת ימי הביניים. תוכן חדש כולל תחפושות בנושא ימי הביניים כמו דרקונים, אבירים וקוסמים, כמו גם סיבובים חדשים עם מכשולים מאתגרים. הטריילר הראשון לעונה 2 של החבר’ה של Fall Guys.

Fall Guys: Ultimate Knockout מציג סקינים חדשים אמוציות (רגשות) ודמויות סופר נפלאות כמו דרקון האש עם מבצרים פיאודאליים, אבירי נוקאאוטים ופלדינים (paladins) פוגיליסטיים. התוספות החדשות, יגיעו באוקטובר.

Fall Guys: Ultimate Knockout הוא הלהיט של הקיץ הנוכחי ומכר עד כה למעלה מ-7 מיליון עותקים רק בסטים. פול גייז שבר גם שיא בכך שהפך למשחק שהורד הכי הרבה פעמים דרך ה-PS Plus ל-PS4.  אחרי העדכון האחרון, מתכוונת המפתחת מדיטוניק (Mediatonic) להמשיך ולתמוך בקהילה ולהחזיר לה אהבה. השיתוף פעולה עם חברת Valve שבבעלותה חנות המשחקים סטים, הניב לנו דמויות כמו גורדון פרימן וסקאוט מ-TF2, והאחרון P-Body מהמשחק פורטל 2 (Portal 2).

לשחקני פלייסטיישן 4 שיש ברשותם מנוי PlayStation Plus, המשחק פול גייז עדיין חינמי, עד תחילת חודש ספטמבר, עת יגיעו משחקים חדשים.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות