הבאטל רויאל של באטלפילד 5 נחשף רשמית וישוחרר החודש

טרקטורים, הליקופטרים וטנקים מככבים בטריילר החשיפה של הבאטל רויאל שיופיע לראשונה בסדרת באטלפילד וישוחרר ב-25 במרץ

ב-EA מקווים שלא איחרו את הרכבת עם "Battlefield V Firestorm", מצב הבאטל רויאל במשחק באטלפילד 5. עם הצלחות אדירות ברקע של Apex Legends וחלקיות של בלאקאאוט במשחק BO4, כל המשחקים הגדולים מחפשים לתפוס נתח מההצלחה האדירה של פורטנייט ו-PUBG.

Battlefield V Firestorm שהוכרז עוד לפני שבאטלפילד 5 שוחרר, אך התעכב מסיבות טכניות, מגיע לשדה קרב צפוף במשחקי באטל רויאל וינסה למשוך אליו שחקנים שחסר להם הגרפיקה הנוצצת שנעדרת מתת-ז'אנר זה. המוד החדש ינסה להחיות במעט את BF5, שחמישה חודשים לאחר שחרורו, מתקבלים דיווחים משחקנים  על שרתים שהולכים ומתרוקנים לטובת משחקים אחרים.

https://www.youtube.com/watch?v=y-JB-O8A-TA

 

כמו כל משחק באטל רויאל , תוצנחו לתוך אזור המלחמה של Firestorm, שנקרא כך משום שהוא מוקף בטבעות של להבות אש שסוגרות עליכם ככל שהסיבוב מתקדם. לאחר הצניחה תתחילו בחיפוש אחר כלי נשק ופריטים עם הצוות שלך, כמו גם כלי רכב, הכוללים מסוק קל שמוביל כמה שחקנים, טנקים ואפילו טרקטור. בדומה לדינמיקה והאווירה במשחקי Battlefield, כלי רכב יקחו כאן חלק גדול מהמוד, בכל זאת חברת Criterion Games, מפתחת משחקי המירוצים Burnout היא זו שאחראית למוד בשיתוף עם Dice. מספר השחקנים נקבע על 64.

Battlefield V Firestorm ישוחרר ב -25 במרץ לאקסבוקס, ל-PS4 וכמובן ל-PC באמצעות הורדת עדכון דרך האוריגין או דרך Xbox Live / PlayStation Network.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות