האינטגרציה בין Warzone ל-Black Ops Cold War: איך זה עובד, ומתי זה יקרה?

Warzone הולך לעבור שינויים עם החיבור שלו ל-CoD: Black Ops Cold War. איך זה באמת הולך להתחבר?

לקראת העונה הראשונה של Warzone בעידן החדש, לא, זו לא טעות, למרות שאנחנו בעונה 6 של וורזון בעידן הנוכחי, בקרוב זה הולך להשתנות. עוד לפני ההשקה של CoD: Black Ops Cold War, טענה אקטיויז'ן כי מצב הבאטל רויאל הפופולרי שלה, Warzone, ימשיך לקבל תכנים ויהיה אחד מעמודי התווך של הסדרה.

הדור הבא של Warzone

ב-10 לדצמבר, אקטיויז'ן טוענת שמתחיל דור חדש של Warzone עם עונה 1 (Season One). שחקנים רבים שואלים על אופן הסינרגיה בין בלאק אופס החדש לבין וורזון (Warzone) כשברור שמדובר בשני משחקים שונים לחלוטין, בעיקר במונחים של מנוע גרפי. השונות, למעט במפות ובנשקים ניכרת גם בהבדל של המכניקה של התנועה בין שני המשחקים.

האינטגרציה של Warzone עם Black Ops תאפשר לשחקנים להביא את כלי הנשק שלהם, את הסקינים ועוד מ-Black Ops היישר לוורזון, אך לא למולטי של MW. בהתחשב שמדובר בשני כותרים נפרדים שיוצרו על ידי שני אולפנים נפרדים, זה עשוי להיות מעט מבלבל אבל כך זה יעבוד: שחקני Warzone יוכלו לבחור את הנשק מכל משחק שהם רוצים לנצל, כל כלי נשק יוגדר עם סמל המציין מאיזה משחק הוא הגיע, בכדי לעזור להבדיל בין נשקים דומים.

עם זאת, כדאי גם לציין שלמרות ש- Warzone יכלול כלי נשק משני המשחקים, לא תוכלו להשתמש ברובי BOCW ברב משתתפים MW ולהיפך.

דרגות יאופסו, הפריטים יישארו

מערכת התקדמות אחידה צפויה להתחיל גם מה-10 דצמבר. אושר כי Warzone, Modern Warfare ו- Black Ops War Cold יחלקו מערכת התקדמות ייחודית שתתחיל בהשקת עונה 1 ב -10 בדצמבר. הדרגה שלכם ב- Warzone וב- Modern Warfare תתאפס, בכדי להתאים אותה לעין החדש ולאינטגרציה בין המשחקים השונים. אף פריט לא יאבד, עם זאת, כך שלא תצטרכו לחרוש בשבילם מחדש.

בנוסף, מצב הפרסטיז' (prestige) חוזר עם המשחק, עם טוויסט. האיפוס העונתי הסטנדרטי יושם כעת עם היבטים של מערכת הפרסטיז' המסורתית. התגמולים לדירוג בין 200 רמות הפרסטיז' כוללים שלל כלי נשק, כרטיסים וקלפים ועוד.

מפה חדשה?

שחקני Warzone מכירים היטב את ורדנסק (Verdansk), מכיוון שהיא המפה היחידה של המשחק מאז ההשקה. עם זאת, עם שילוב Black Ops War Cold שתתקיים כאמור בדצמבר, מעריצים רבים מצפים שהפרק הבא יתקיים במפה חדשה לחלוטין, או לפחות, גרסה שהשתנתה בצורה דרסטית של המיקום הנוכחי.

על פי מפת הדרכים של עונה 1, ב -10 בדצמבר המשחק יקבל "חוויית Warzone מסווגת". מה בדיוק זה אומר? עדיין לא ידוע, אולם נראה כי שמועות וספקולציות שפורסמו מצביעות על מפה חדשה בשם Rebirth Island בתרגום חופשי, "אי לידה מחדש") שתגיע למשחק.

Call of Duty: Black Ops המלחמה הקרה זמין כעת במחשבים אישיים, Xbox One, Xbox Series X | S, PS4 ו- PS5



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות