"The Falconeer" הוא משחק שרץ רשמית ב-120fps ב-Xbox Series X|S

ביצועים רשמיים של משחק קרבות האוויר האינדי The Falconeer, חושפות את עוצמתן של הקונסולות החדשות מבית מיקרוסופט


אחד ממשחקי ההשקה של הקונסולות Xbox Series X ו- Xbox Series S ב -10 בנובמבר הוא משחק האינדי The Falconeer, שמקבל אישור רשמי לכך שהוא ירוץ  במהירות של 120fps בשתי הקונסולות. רשימת הביצועים והמפרט המלאים של כל הקונסולות והמשחק, הכוללים רזולוציית 4K טבעית ל- Xbox Series X, 1800p בהחלט מצליחה להרשים. גם האחות הקטנה מרשימה, Xbox Series S שעולה להזכירכם 299 דולרים מריצה את המשחק ברזולוציית 1080p וב-120fps. הקונסולה המוזלת הנוכחית Xbox One S, מצליחה להריץ את המשחק באותה רזולוציה אך בחצי מהירות פריימים- 60fps.

the falconeer xbox series xs 120fps

אם לא זכיתם להכיר את המשחק הזה עד כה, The Falconeer הוא משחק לחימה באוויר הפתוח, הכולל dogfights תזזיתיים וחקירה מעמיקה של העולם הפתוח המסתורי של אורסי הגדול (The Great Ursee), המוצב לא רק מעל העננים אלא גם בין הגלים ומטה. דרך מעמקי האוקיאנוס השקועים.

המשחק תומך ב-Smart Delivery, כלומר אם אתה קונה את גרסת Xbox One עכשיו, תוכל לקבל שדרוג חינם לגרסת Xbox Series X | S בכל פעם שתחליט לקנות את אחת מהקונסולות החדשות.

הדחייה של Halo: Infinite לשנת 2021, הביאה את מיקרוסופט לחשוף עוד שני משחקים שיהיו זמינים במעמד ההשקה, Assassin’s Creed Valhalla מבית יוביסופט שיושק שבוע לפני מועד ההשקה (ב-10.11 במקום ב-17.11) וגם Gears Tactics. למיקרוסופט יש גם כלי שיווק חזקים השנה, כמו תכנית מימון המאפשרת היום גישה לקונסולות החדשות במחיר התחלתי של 25 דולר או 35 דולר בלבד (עבור ה-Xbox Series S וה-Xbox Series X בהתאמה). תוסיפו לזה את ה-Xbox Game Pass Ultimate שמאפשר גישה למאות שחקנים, כולל ל-PC וסטרימינג לניידים עם פרויקט xCloud.

xbox series x ui ממשק משתמש

ההשקה בישראל תתקיים בסמוך להשקה העולמית, ב-10 בנובמבר. ניתן להזמין מראש את הקונסולה החל מה-22 לספטמבר. המחירים בארץ לקונסולות יהיו תחרותיים, כך שה-Xbox Series X תעלה 2199 ש”ח, וה-Xbox Series S תעלה 1349 ש”ח.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות