Xbox Series X נראית כמו מקרר? אז מיקרוסופט ייצרה מקרר דמוי אקסבוקס

מיקרוסופט מאמצת ממים, וכנגד כל הטענות שה-Xbox Series X נראית כמו מקרר גדול, היא שיגרה מקרר כזה לסנופ דוג


כאשר סדרת Xbox X הוצגה לראשונה בדצמבר 2019, אנשים טענו שהקונסולה נראית כמו מקרר כשהיא מונחת במיקומה האנכי. אנשים יצרו ממים נפלאים ותמונות שעשו צחוק מהקונסולה והשוו אותה למקרר. מיקרוסופט, שהייתה בעברה חברה מאוד רצינית, והתעלמה מביקורות המוריסטיות ברשת, מוכיחה שהיא היום בראש טוב עם חוש הומור משובח. החברה פרסמה באמצע החודש בטוויטר תמונה חדשה של Xbox Series X, המציגה את מידותיה בהשוואה למקרר, שמעוצב בדיוק כמו הקונסולה. אז, מהבחינה הזאת, סוף סוף אנו יכולים להיות רגועים, סמוכים ובטוחים כי ה- Xbox Series X אינה גדולה כמו המקרר. אבל התמונה של מיקרוסופט הייתה רק טיזר לבאות.

When the meme, becomes the reality..

בסרטון שנמחק מהאינסטגרם של זמר הראפ סנופ דוג, אך נשמר על ידי משתמש Wario64 בטוויטר, הראפר חשף מקרר בעיצוב הקונסולה, שנשלח אליו ממיקרוסופט. הוא כולל לוגו Xbox זוהר שנראה כמו כפתור ההפעלה בקונסולה האמיתית. בפנים, מקררה- Xbox הצטייד בעוגת Xbox Series X ליום הולדתו, שהיה מוקדם יותר השבוע. יש גם ג'ין ומיץ, (מסיבות מובנות..) ואפילו כמה שרשראות Xbox.

כעת נראה שמקררים בעיצוב Xbox Series X הולכים להיחשף בקרב יוטיוברים, כשהראשונה היא ג'סטין אזריק (Justine Ezarik) בעלת ערוץ היוטיוב הפופולרי "iJustine". ג'סטין העלתה סרטון פתיחה (אנבוקסינג) למקרר האקסבוקס החדש שמגיע אפילו עם אריזה של אקסבוקס. צפו:

לקריאה נוספת:

Xbox Series X ו- Xbox Series S האמיתיים לא יוכלו לשמור על האוכל שלכם קר, אך הקונסולות תהיינה זמינות ב -10 בנובמבר.  למיקרוסופט יש גם כלי שיווק חזקים השנה, כמו תכנית מימון המאפשרת היום גישה לקונסולות החדשות במחיר התחלתי של 25 דולר או 35 דולר בלבד (עבור ה-Xbox Series S וה-Xbox Series X בהתאמה). תוסיפו לזה את ה-Xbox Game Pass Ultimate שמאפשר גישה למאות שחקנים, כולל ל-PC וסטרימינג לניידים עם פרויקט xCloud.

P81hT02i

ההשקה בישראל תתקיים בסמוך להשקה העולמית, ב-10 בנובמבר. ניתן להזמין מראש את הקונסולה החל מה-22 לספטמבר. המחירים בארץ לקונסולות יהיו תחרותיים, כך שה-Xbox Series X תעלה 2199 ש”ח, וה-Xbox Series S תעלה 1349 ש”ח.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות