הזדרזו להוריד: Watch_Dogs 2 ו- Football Manager 2020 עכשיו בחינם

מתנה לחג: חנות המשחקים Epic Games Store ממשיכה לפנק את הגיימרים עם משחקים חדשים, והפעם תוכלו להוריד בחינם את Watch_Dogs 2, את Stick it to the Man! וגם את משחק ניהול קבוצות הכדורגל Football Manager 2020


חברת אפיק מצליחה להתחבב עלינו הגיימרים בזכות המתנות שהיא נוהגת לחלק בחינם, משחקים שווים במרחק של קליק בלבד וללא עלות. אחרי שחילקה לנו את המשחק היטמן בחינם, אנחנו זוכים לקבל עוד שלושה משחקים להורדה, ושניים מהם שווים ביותר. המשחקים זמינים ל-PC בלבד, והם יכולים להיות שלכם עד יום חמישי הקרוב, ה-24 לספטמבר, 2020.

המשחק הכי שווה שמחולק עכשיו בחינם הוא משחק הפעולה הרפתקאות בעולם פתוח Watch_Dogs 2, שהוא מעין גרסה עתידנית יותר לסדרת משחקי GTA. כנראה מדובר בשיווק לקראת השקתו של המשחק הבא Watch Dogs: Legion שיושק ב- 29 באוקטובר 2020 למחשב האישי, Xbox One ו- PS4. המשחק יהיה זמין גם ל- Xbox Series X ו- PS5 מתישהו השנה ויחולק בחינם לרוכשי כרטיסי מסך מסדרת 3000.

יש לציין שיוביסופט שחררה ביולי האחרון בחינם את המשחק Watch Dogs 2 לכל מי שיש ברשותו חשבון של uPlay, מהלך שיווקי לקראת האירוע שלה , Ubisoft Forward.

להורדה בחינם של המשחק Watch_Dogs 2 לחצו כאן


המשחק הבא שזמין להורדה בחינם הוא Football Manager 2020, המשחק האחרון בסדרת סימולציית ניהול הקבוצות ששוחרר בסוף שנה שעברה. הכותר הבאר בסדרה, Football Manager 2021 צפוי לנחות בחודש נובמבר הקרוב, ולקראת ההשקה אתם יכולים להנות מחוויה עמוקה ומהנה של מצבי הקריירה וניהול הקבוצות, בחינם.

להורדה בחינם של המשחק Football Manager 2020 לחצו כאן


המשחק השלישי שמוצע בחינם הוא משחק האינדי המסקרן והמהנה מ-2013, Stick it to the Man!. במשחק זה אתם משחקים את ריי, שעובר תאונה מוזרה ומתעורר עם זרוע ספגטי ורודה ענקית מבצבצת ממוחו! בעזרת הכוחות החדשים והמדהימים שלו הוא יכול לקרוא מחשבות ולשנות את העולם בעזרת מדבקות, אבל הוא במנוסה בגלל פשע שלא ביצע.

להורדה בחינם של המשחק Stick it to the Man! לחצו כאן


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x