בחינם לכולם: Watch Dogs 2 למחשב זמין להורדה ללא עלות

בשל תקלות באירוע של יוביסופט אמש, היא מודיעה שהמשחק Watch Dogs 2 ישוחרר לכל מי שיש ברשותו חשבון של uPlay

כמה ימים לקראת האירוע של יוביסופט אמש, Ubisoft Forward, כנראה בשל הרצון להביא כמה שיותר קהל, הודיעה החברה שתעניק בחינם את המשחק Watch Dogs 2 לכל מי שייכנס לחשבון ה-uPlay שלו במהלך שידור האירוע. עקב פניות רבות של גיימרים שלא הצליחו לקבל עותק של המשחק בחינם, החליטה החברה להעניק את המשחק לכל מי שיש לו מנוי, ללא תנאי.

באירוע ששודר אמש בלייב חשפה יוביסופט את כל הפרויקטים העתידיים שלה, כולל מידע חדש וסרטונים על Assassin’s Creed Valhalla, כותר חדש ומסקרן בסדרת פאר קריי (Far Cry 6) שיגיע אלינו בפברואר שנה הבאה וכמובן Watch Dogs Legion.

Watch Dogs Legion נחשף לראשונה באירוע E3 2019 וחשף עלילה חדשה שמתרחשת בלונדון שלאחר הברקזיט (פרישת הממלכה המאוחדת מהאיחוד האירופי). לכל מי שחדש בסדרה או רוצה להתרענן בקונספט ובגיימפליי של המשחק, Watch Dogs 2 הוא התחלה טובה. ב-Watch Dogs 2 תוכלו לחקור את אזור מפרץ סן פרנסיסקו , סביבה גדולה בעולם פתוח שתוכלו לחצות רגלית או עם כלי רכב. תיכנסו לנעליו של האקר צעיר בשם מרקוס הולוואי שהצטרף לצוות מיוחד של האקרים העונים לשם DedSec ופועל לחשיפת שחיתויות ופשעים שביצעה חברת טכנולוגיה.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות