הזדרזו להוריד: היטמן (Hitman) זמין עכשיו בחינם

חנות המשחקים של Epic Games ממשיכה במסורת המבורכת של חלוקת משחקים בחינם, והפעם חלוקה שווה ביותר- היטמן והאוסף של Shadowrun


כשברקע כל החדשות אודות הקרבות בין יוצרת פורטנייט (Epic Games) לחברת אפל, כמעט שכחנו את החלוקה החינמית שהחנות של אפיק גיימס מציעה לשחקני המחשב.

והפעם שני משחקים שווים בהחלט. המשחק הראשון הוא האתחול של היטמן משנת 2016, שהחזיר אלינו את סוכן 47 המפורסם באחד המשחקים הטובים בסדרה (דרישות מערכת למשחק כאן). האתחול מחדש של היטמן 2016 החל את טרילוגיית עולם ההתנקשות שעומדת לקראת הפרק השלישי שיגיע לקונסולות הנוכחיות וגם לקונסולות של הדור הבא (PS5 ו-XSX) בשנה הבאה. לאחרונה דווח כי המשחק הבא בסדרה, Hitman 3 יהיה בלעדי לתקופה של שנה בחנות של Epic.

שני המשחקים שפורסמו בסדרה עד כה זכו לתשומת לב רבה במיוחד, וזכו לשבחים על משחקם המקורי ועל העולם הפתוח של המשחק. למעריצי היטמן שיירשמו ל- PS Now תהיה הזדמנות לצרף לספרייה שלהם את שני המשחקים הזמינים כרגע בסדרה בחינם, מכיוון שהיטמן 2 נוסף לשירות המנויים של פלייסטיישן באוגוסט זה.

להורדת המשחק היטמן בחינם לחצו כאן

המשחק השני שתוכלו להוריד בחינם הוא אוסף Shadowrun שמכיל שלושה משחקים בסדרה. 3 המשחקים משוחקים במבט מלמעלה, ומשלבים קרבות טקטיים מתוחים מהולים בסיפורים מסקרנים המוצגים בתערובת הייחודית של פנטזיה ומדע בדיוני. המשחקים הכלולים בחבילה הם:

  • Shadowrun Returns
  • Shadowrun Returns Deluxe DLC
  • Shadowrun: Dragonfall – Director's Cut
  • Shadowrun: Hong Kong – Extended Edition
  • Shadowrun: Hong Kong – Extended Edition Deluxe Upgrade DLC

להורדת האוסף Shadowrun בחינם לחצו כאן

שני המשחקים, היטמן והאוסף של Shadowrun יהיו בחינם מה-27 לאוגוסט ועד ה-3 בספטמבר, 2020.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות