במשחק הזה תוכלו ללטף כלבים בטוקיו

Good Boy: המשחק הפוסט-אפוקליפטי Ghostwire: Tokyo יאפשר לכם ללטף כלבים ברחבי טוקיו השוממת. אז למי אכפת ש-99% מאוכלוסיית טוקיו לא נמצאת


לפעמים אנחנו פשוט צריכים לעשות הפסקה בין מרדף למרדף במשחק, ולשכך עם הידיים את פניו של כלב חמוד. ב- Ghostwire: Tokyo זה אפשרי וניתן לשרבט את הפרצוף הקטן והמדהים הזה כמה שתרצו. ללטף את האוזניים הרכות שלו ולומר לו שהוא ילד טוב. הוא הרוויח את זה- Good Boy.

שינג'י מיקאמי, מייסד ומנכ"ל Tango Gameworks, שיתף במהלך האירוע הווירטואלי השנה של קוואקון (אירוע "QuakeCon at Home") סרטון חדש. מדובר בהכרזה שהוא היה חייב לשתף בה את כולם. אחרי כמה משפטים על הניסיון רב השנים שלו בתעשיית הגיימינג והמצב הקיים, הוא שחרר הודעה מתוקה להפליא: אתה יכול ללטף את הכלב בגוסטוויר: טוקיו (Ghostwire: Tokyo).

"תודה שהצטרפתם אלינו במהלך QuakeCon בבית בתקופות מאתגרות אלה."

"תהיתי מדוע זה הרגיש כל כך קשה לאחרונה, אז הבנתי שאני בענף הזה כבר 30 שנה, אני מעדיף לא להיות מאובן בתעשיית המשחקים, אז אני אעשה כמיטב יכולתי להיות מאובן חי ונושם."  

"עכשיו נדבר על Ghostwire, תודה על קבלת הפנים המדהימה שקיבל הטריילר האחרון. בינתיים אנו עובדים קשה כדי להפוך את המשחק למגניב וייחודי עוד יותר. "

"לבסוף יש לי הודעה חשובה …"ב- Ghostwire: Tokyo, תוכל …" "ללטף את הכלב."

"Work in Pawgress" איך אפשר שלא ללטף?

כמובן ש- GhostWire: Tokyo הוא לא המשחק היחיד המאפשר אינטראקציה של אהבה עם חיות מחמד, למרות שהוא עושה את זה בצורה הרבה יותר מרגשת. המשחק המשובח Ghost of Tsushima מאפשר לכם ללטף שועל, Assassin's Creed Valhalla מאפשר לכם ללטף חתול, וב- Division 2 אתם יכולים ללטף כלב.

Ghostwire: Tokyo הוכרז ב-E3 2019 אך טריילר המשחקיות הרשמית הראשונה הוצגה במהלך אירוע חשיפת משחקי ה- PS5 שנחשפו ביוני 2020. בדיוק שנה לאחר שהמשחק הוכרז במקור.

Ghostwire: טוקיו אמור לצאת לדרך בשנת 2021 כבלעדי ל-PS5 אך גם למחשב האישי.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות