Ghost of Tsushima: כל הביקורות כבר כאן

סמוראי, נינג'ה, חרבות, קשתות וחצים, פצצות עשן, חיסולים ממוקדים, התנקשויות ובעיטות מתוחכמות באוויר, ועוד. קבלו את הציונים של אחד המשחקים היותר מדוברים של השנה האחרונה, Ghost of Tsushima.

הפרויקט הכל כך מדובר של חברת סאקר פאנץ' (Sucker Punch Productions) שאחראית על סדרת Infamous המצליחה, יושק רשמית מחר. Ghost of Tsushima (בעברית-"רוח הרפאים של צושימה") הוא משחק חדש לגמרי (IP), מה שנדיר היום בעולם הגיימינג הממוחזר. המשחק ככל הנראה יהיה משחק הטריפל A האחרון לקונסולות ה-PS4, שכן, סוני PS5 יושק בעוד 4 חודשים עם שלל משחקים חדשים.

עד כה זוכה המשחק לציונים טובים, ולציון ממוצע של 83/100 מתוך כ-100 ביקורות. מאחר והמשחק ישוחרר רק מחר, עדיין לא פורסמו ביקורות הגולשים(החל מה-19/7), אך כפי שזה נראה כרגע, הם לא הולכים לעשות לו שיימינג.

Ghost of Tsushima מתרחש בשנת 1274, בה לוחמים סמוראים נחשבו למגיניה האגדיים של יפן, עד שהאימפריה המונגולית המפחידה פולשת לאי צושימה, מחוללת הרס וכיבוש האוכלוסייה המקומית. כאחד הסמוראים האחרונים ששרדו את ההתקפות, עליכם לקום מהאפר להילחם.

 

אבל, אימוץ המסורת הסמוראית ולחימה עם הצמדות לחוקים, כבר לא עובד, טקטיקות שמרניות לא באמת יובילו אותך לניצחון. עליכם לחרוג ממסורות הסמוראים שלכם בכדי לנתב דרך חדשה ללחימה – דרך הרוח – כשאתם מנהלים מלחמה לא שגרתית שמטרתה להחזיר ליפן את החופש.

להלן הביקורות והציונים העיקריים למשחק Ghost of Tsushima:

Ghost of Tsushima זמין ל-PS4 בלבד והוא ניתן להורדה דיגיטלית דרך החנות הרשמית של הפלייסטיישן או ברכישה באמזון עם משלוח עד הבית:

"Ghost of Tsushima" לוכד את המיסטיקה, האלימות העזה ומצליח להכיל את החרדה הרגשית של סרטי הסמוראים הגדולים. המשחק לוקח אלמנטים ממשחקים שכבר נעשו, אבל עושה זאת בצורה נהדרת. מומלץ!
ציון ביקורות ממוצע של המבקרים
8.3
ביקורת גולשים9 Votes
7.1
8.3
ציון סופי (מתעדכן)

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות