The Sims 4 Star Wars: מלחמת הכוכבים מגיעה לסימס

In a galaxy far, far away: הרחבה חדשה למשחק סימס 4 עוסקת במלחמת הכוכבים, חייזרים, דמויות עתידניות וחרבות אור ב-The Sims 4 Star Wars


חברת EA הכריזה על הרחבה חדשה למשחק The Sims 4 והיא מיועדת לכל מעריצי הסדרה, ובפרט למעריצים של "מלחמת הכוכבים" (Star Wars). ההרחבה הנושאת את השם  The Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu Game Pack, צפויה להגיע ב-4 בספטמבר.

כפי שאתם בטח מצליחים לנחש, כמו כל חבילת הרחבה למשחק The Sims, גם בהרחבת מלחמת הכוכבים תקבלו שלל פריטים חדשים עבור הסימים שלכם, הקשורים ליקום של Star Wars. החבילה כוללת אפשרויות עיצוב ברוח הריהוט של מלחמת הכוכבים, כלומר סטאר-שיפ כזו או אחרת. דרוידים, מגוון חייזרים חמודים, רובוטים ידידותיים (R2D2) חיילי העילית Stormtroopers, חלליות X-Wing ו-Millennium Falcon והכי חשוב- חרבות אור (Lightsabers).

יש גם עלילה

יש גם סיפור עלילתי בהרחבה "The Sims 4 Star Wars: Journey to Batuu Game Pack" שחקנים יעזבו את בתיהם כדי לנסוע לכוכב הלכת של באטו (Batuu), שם הם יצטרכו לעשות בחירה לאיזו סיעה להצטרף, כוח המורדים, הכוח החדש "Scoundrels" או ל-First Order.

היציאה למשימות מרגשות עבור השחקנים, תגדיל את המוניטין שלהם, והם יפתחו חפצים חדשים ובגדים מיוחדים במינם, יתאימו אישית את הצרכים שלהם ויצרו חרב אור נחשקת. אחרי שהשחקנים עוזבים את באטו וחוזרים הביתה, הם יכולים אפילו להחזיר כמה מהפריטים האלה, כמו חרב האור שלהם, כדי ליהנות עם סימים אחרים שכבר יצרו.


הסימס התפתח עם הזמן עם כל הרחבה חדשה, והעניק לשחקנים המון דברים חדשים להתנסות בהם, לבנות ולעצב. ובעוד היו בעבר מוצרי קוסמטיים בעיקר ואפילו קשורים למלחמת הכוכבים בין היתר, עדיין לא היה משהו בקנה מידה של חבילת הרחבה מלאה עד היום. הודות לאולפן המפתח את המשחק "מקסיס" (Maxis) שנמצא בבעלות רישיון משחקי הווידאו מלחמת הכוכבים תחת EA, המסע לבאטו הוא שותפות שמסמלת התחלה חדשה ועתיד עשיר יותר בתוכן.

ההכרזה הגיעה במהלך אירוע הגיימינג  “Gamescom Opening Night Live”, בה זכינו לקבל כמה הכרזות מעניינות כמו המשחק הבא בסדרת MoH האלמותי (Medal of Honor: Above and Beyond), חשיפת עונה 2 ללהיט פול גייז, חשיפת קול אוף דיוטי הבא (Call of Duty: Black Ops Cold War) ועוד.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות