FIFA 21: צפו בטריילר החשיפה הרשמי

EA SPORTS מציגה את טריילר החשיפה הרשמי של משחק הכדורגל הבא שלה, FIFA 21. קיליאן אמבפה יככב על העטיפה הראשית של המשחק

פיפ"א, סדרת משחקי הכדורגל הפופולרית ביותר בעולם חוזרת אלינו באוקטובר הקרוב עם FIFA 21. חברת EA SPORTS חשפה את הטריילר הרשמי של פיפא 21  עם קיליאן אמבפה (פריז סן ז'רמן) ככוכב הראשי שיככב על עטיפות המשחק בכל גרסאותיו. ארלינג הולאנד, טרנט אלכסנדר ארנולד וז’ואאו פליקס יקבלו מקום של כבוד בתפריטים של המשחק ובעוד השקות מקומיות. אמבפה, בן ה-21, זוכה המונדיאל הגיב לכבוד ציון הדרך היוקרתי:

אני משחק את המשחק הזה מאז שהייתי ילד וזהו כבוד גדול לייצג דור חדש של כדורגלנים. להיות על עטיפת פיפ"א זה חלום שהתגשם. מהדרך שעשיתי מהבונדי לקלירפונטיין ועד המונדיאל, זה מסמן עבורי אבן דרך גדולה נוספת.

Volta משודרג ו-FIFA Ultimate Team

EA SPORTS הודיעה כי מוד כדורגל הרחוב יקבל שדרוג ושיפורים חדשים. Volta Squads יכלול משחק קואופ-אפ מקוון של 5v5, חברים יוכלו להתחבר ברשת לקבלת דרכים חדשות לשחק ולהתמודד על תגמולים עם FUT Co-Op. המפיק הבכיר של הסדרה אהרון מקארדי ציין:

השנה, אנו מפגישים מעריצים דרך חוויות חברתיות המעלות את החוויה הקטנה וגם את ההתרגשות המורגשת על המגרש המקצועי, ומציעים את החוויה האותנטית והאינטראקטיבית ביותר של EA Sports FIFA עד כה. יחד עם אחד העדכונים הגדולים ביותר למצב הקריירה עד כה וריאליזם משחקי משופר שממשיך לגשר על הפער בין העולם האמיתי והווירטואלי של הכדורגל, לאוהדים יש דרכים רבות מתמיד לשחק את משחק הכדורגל היפה שכולנו אוהבים.

פיפא 21 אולטימייט
קנטונה, אגדת כדורגל ממנצ'סטר יונייטד, מגיע כאייקון ל FIFA 21

EA חשפה את אריק קנטונה כאייקון (=שחקן אגדי) בפיפא 21, ואנחנו צפויים לקבל לא פחות מ-100 אייקונים במשחק הבא. קנטונה, שהיום מככב בסדרות וסרטים, רשם 156 הופעות בפריימר ליג, 70 שערים ו-56 בישולים.

מצב קריירה חדש

ב- EA אומרים כי FIFA 21 יכלול "מערכות התקפה דינאמיות חדשות", אפשרויות כדרור נוספות, בתוספת ריצות קריאטיביות שיוצרות רגעים חדשים. מצב הקריירה יציג מערכת צמיחה של פיתוח שחקנים מחודש ויציע "קפיצת מדרגה ענקית באינטראקטיביות במשחקים" כדי לשלוט בתוצאות המשחק באמצעות ה- Sim Interactive Match, בעוד FIFA Ultimate Team יציע לשחקנים דרכים נוספות להתאים אישית את מועדון ה- FUT שלהם.

FIFA 21 GAME

בנוסף למצב וולטה "ריאליסטי ומתגמל יותר" הכולל 20 מגרשים שונים, יהיה גם סיפור עלילתי חדשני. מצב כדורגל רחוב בשם The Debut יביא אליכם למסך המחשב או הקונסולה את הכדורגלן הברזילאי קאקה (Kaká) ושחקנית הפריסטיילרית המוכשרת, בת ה-21, ליסה זימוצ'ה.

הדור הבא של FIFA 21

בהודעה שהוכרזה לראשונה באירוע ה- EA Play Live שלה ביוני, EA אמרה כי גרסת הדור הבא של FIFA 21 תציג זמני טעינה מהירים, תאורה ועיבוד נדחים, טכנולוגיית אנימציה משופרת,הומניזציה כדורית, ועוד. EA גם אישרה כי FIFA 21 תתמוך בתכנית הכניסה הכפולה שלה, כלומר שחקנים יכולים לשדרג את העותק שלהם מפלייסטיישן 4 לפלייסטיישן 5, או מ- Xbox One ל- Xbox Series X ללא עלות נוספת.

בשבוע שעבר חשפה חברת קונאמי את משחק הכדורגל הבא שלה. PES 2021 יהיה מעין שדרוג של המשחק הקודם ויעלה 30 דולרים. יש לציין כי לסדרת פיפא יש את הזכויות הבלעדיות לתחרויות הבאות: ליגת האלופות של אופ"א, ליגת אירופה באירופה, CONMEBOL ליברטדורס, CONMEBOL סודמריקה, פרמייר ליג, בונדסליגה, ולה ליגה סנטאנדר.

EA תשחרר את FIFA 21 ב -9 באוקטובר 2020 עבור PS4, Xbox One, PC דרך Origin ו- Steam. מנויי EA Access יוכלו לנסות את המשחק החל מה -1 באוקטובר. מעריצים יוכלו לשחק החל מה -6 באוקטובר אם יזמינו מראש את המהדורות האולטימטיביות או מהדורת האלופות של המשחק.

 


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close