PES 2021: צפו בטריילר החשיפה הרשמי

משחק הכדורגל פרו אבולושן 2021 הוכרז רשמית והוא ישוחרר באמצע ספטמבר במחיר “הוגן”. הסיבה- המשחק לא יהווה כותר חדש לגמרי, אלא שדרוג של PES 2020

חברת קונאמי נוקטת בגישה שונה עם משחק הכדורגל הבא בסדרת Pro Evolution (ובקיצור 2021 PES). השנה לא תהיה גרסה חדשה לחלוטין של המשחק, והחברה מתכננת “עדכון” או מתיחת פנים קלה ל-PES 2020. כדי להבטיח שהמעריצים לא ירגישו מרומים, קונאמי תמכור את המשחק – אשר הולך לציין גם 25 שנה לזיכיון (!) במחיר של 30 דולרים. החברה עדיין שומרת על המותג המחולק “eFootball” והמשחק ייקרא בשם המוזר “eFootball PES 2021 Season Update“.

https://www.youtube.com/watch?v=sbYv94pAOoI&feature=emb_title

Season Update, בגלל קונסולות הדור הבא

“eFootball PES 2021 Season Update” ישוחרר בדיוק באמצע ספטמבר. הסיבה העיקרית לשחרור “לא שלם” שכזה הוא המעבר של יצרניות הקונסולות הראשיות (PS5 ו-Xbox SX) לדור הבא. המעבר הזה לקונסולות דור הבא, מאלץ את חברת הפיתוח של PES לעמול על פיתוח מנוע הגרפי הבא של הסדרה שיותאם לקונסולות הבאות. לכן, המהדורה השנה היא בשורה התחתונה, גרסה מעודכנת של PES 2020.

PES 2021 – ליגות, קבוצות, טורנירים ומהדורות מיוחדות

2021 PES יכלול את נתוני השחקן והמועדון המעודכנים אחרונים. אך מכיוון שבליגות מסוימות עוכבו את סיום עונותיהן בגלל התפשטות נגיף הקורונה (COVID-19), יהיה עדכון.

קונאמי תוסיף ביום ההשקה מידע עדכני עבור כמה ליגות וקבוצות במסגרת פאץ’ היום הראשון (day-one patch). המשחק ישוחרר גם עם מספר בונוסים שעדיין לא נחשפו.

שחזרו רגעים בלתי נשכחים מהקריירה. ליונל מסי בשנת 2007

PES 2021 יכיל את טורניר Euro 2020, מצב טורניר אופליין ואת 55 הקבוצות של אופ”א (UEFA) וגם את אצטדיון וומבלי. בנוסף, תוכלו לשחזר רגעים בלתי נשכחים מהקריירה של כוכבי הכדורגל הנוכחיים לשעבר עם “סדרת הרגע האייקוני” ( “Iconic Moment Series”).

שחקנים בסדרה זו מגיעים עם נתונים סטטיסטיים גבוהים המשקפים את ביצועיהם במהלך משחק בולט בקריירה שלהם. הקלפים שלהם אפילו כוללים עיצובים ייחודיים המבוססים על תמונות שצולמו באותו משחק

יהיו גם כמה מהדורות מיוחדות למעריצים המושבעים (מהדורות מועדונים -Club Editions) שתוכלו לרכוש כבר מהיום. מהדורות אלה כוללות את ברצלונה, יובנטוס, מנצ’סטר יונייטד, באיירן מינכן וארסנל. לכל אחת מהן תוכן בלעדי למועדון ומחירו יהיה 35 דולרים. אם תזמינו את מהדורת המועדונים המיוחדת דרך PES 2020, תהיו זכאים להנחה של של 20 אחוזים.

להזמנה מוקדמת של המשחק באתר הרשמי לחצו כאן.

eFootball PES 2021 Season Update ישוחרר ב-15 בספטמבר עבור PlayStation 4, Xbox One וה- PC (דרך סטים)


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות