"החיים מוזרים 2" זמין עכשיו להתנסות בחינם

שחקו בחינם בדמו של המשחק Life is Strange 2 ששוחרר עכשיו במהדורה מלאה של כל הפרקים

ההצלחה של המשחק הראשון Life is Strange (ביקורת שלנו כאן) מ-2015 ששוחרר בפרקים לפלטפורמות Xbox One, PS4, PS3, Xbox 360 ולמחשב האישי, וכבש את לבם של אנשים רבים, והמשכו Life is Strange: Before the Storm (או בקיצור LiSBTS, ביקורת שלנו כאן), סללה את הדרך לכותר ההמשך Life is Strange 2. כל משחק מביא סיפור חדש לגמרי כך שאין לכם צורך עלילתי ללכת אחורה. הפרק הראשון של LiS2 שוחרר ב-27 בספטמבר 2018 וכעבור שנה וחודשיים שוחררו כל 5 פרקים של המשחק.

כעת, אולי לאור מצב הרוח העולמי והנטייה של חברות הפצה להעניק משהו לגיימרים בתקופה זו שכולם בבית, חברת סקוור-אניקס משחרר דמו חינמי שמתמקד כמובן בפרק הראשון, עם אופציה לשמירת ההתקדמות שלכם במידה ותרצו להתקדם עם הסיפור.

להורדת הדמו של Life is Strange 2 לחצו כאן

במידה ואהבתם את הקונספט של המשחק ואת העלילה, ואתם מעוניינים להמשיך, כל פרק יעלה לכם נכון להרגע, כ-29 שקלים ובסך הכל על המשחק בעלות של 116 שקלים.

Life is Strange 2 מביא את סיפורם של שני אחים, שון בן ה -16 ודניאל דיאז בן ה-9, שנאלצים לברוח מביתם בסיאטל הפרברית לאחר אירוע טרגי שמשנה את חייהם לנצח. העניינים מסתבכים עוד יותר כשהאחים נחשפים לכוח טלקינטי בעל השלכות מרחיקות לכת על שון ודניאל שעשוי לערער את מערכת היחסים ביניהם.

Life is Strange 2 זמין להורדה ל-PlayStation 4 ול-Xbox One, וגם למחשב האישי.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות