E3 2019: מיקרוסופט הכריזה על קונסולת הדור הבא שלה- Xbox Project Scarlett

פרויקט סקרלט הוא השם של קונסולת המשחקים הבאה מבית מיקרוסופט שתושק בתקופת החגים, 2020 ותציג קצב פריימים של 120FPS ו-Ray Tracing

נראה כי אחרי ההכרזה החלקית של סוני בחודש שעבר על קונסולות הפלייסטיישן 5 (PlayStation 5) שתתמוך ברזולוציית 8K, מיקרוסופט מכינה את השטח לקראת הקרב הגדול ב-E3 של שנה הבאה, כל זאת על רקע שת"פ הפעולה הנדיר שהכריזו עליו שתי הענקיות.

במסיבת העיתונאים של חברת מיקרוסופט בתערוכת E3 2019, הכריזה החברה על קונסולת המשחקים הבאה שעונה לשם "פרויקט סקרלט", Xbox Project Scarlett שתושק בעונת החגים (אוטובר-נובמבר-דצמבר), 2020. שמה של הקונסולה צפוי להשתנות ומועד ההשקה הרשמית משאיר לחברה מקום לחשוף אותה בתערוכת המשחקים הבאה, E3 2020.

החברה לא שיתפה יותר מדי פרטים על קונסולת סקרלט, מלבד סרטון חשיפה שמציג בעיקר את עובדי החברה שמספרים על השיפורים והנתונים החזקים על הנייר שהיא תביא איתה:

שיעורי קצב רענון משתנים, Ray Tracing, רזולוציה של 8K ועד 120 פריימים לשנייה, זכרון RAM מהיר DGGR6, כונן SSD חדש בעל ביצועים גבוהים פי 40 מהדור הנוכחי.

הקונסולה תעשה שימוש בארכיטקטורת Radeon RNDA ומיקרוסופט טוענת שעוצמת המכשיר החדש תהיה גדולה פי ארבע מזו של ה- Xbox One X ויהיה בה שבב המבוסס על טכנולוגיית Zen 2 ו- Navi של AMD.

הקונסולה תושק במועד החגים של 2020 לצד המשחק Halo: Infinite שיהווה כותר השקה שלה. מיקרוסופט סוגרת מעגל בהשקה הצפויה שכן, כותר ההשקה האחרון שלה עם משחק היילו היה עם ההשקה של הקונסולה הראשון, אקסבוקס והמשחק Halo: Combat Evolved.


לצפיה בכל האירוע של מיקרוסופט:

https://www.youtube.com/watch?v=zeYQ-kPF0iQ


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות